
Nyilatkozatát ismertetve az insidethegames.biz portál kiemelte, hogy az eddig befolyt pénz nagy volumenű szerződéseknek köszönhető, amelyeket – csak az idén – csaknem 1 milliárd dollár értékben írtak alá olyan márkákkal, mint a Honda, az Uber, az Intuit, a Google, a Starbucks, a Delta és a Comcast.
„A szponzoráció hihetetlenül jól megy – idézte a portál John Slushernek, a szervezőbizottság Bloombergnek nyilatkozó bevételi vezetőjének szavait. – Ez a játékok népszerűségének a jele.”
Az LA28 célja, hogy 2.5 milliárd dollárt érjen el a szponzorpénzekben, mely tétel az olimpia és paralimpia fő finanszírozási forrása lesz, és jelentős részét teszi majd ki az ötkarikás játékok legfrissebb becslés szerint 7.1 milliárd dolláros költségvetésének.

Olimpia 2040: Varsó megkezdte a kandidálás előkészítését

Szőke Alex: Valamiért mindig a nehezebb utat kapom






