Bundesliga: tovább nőttek a mezreklámbevételek

MTI MTIMTI MTI
Vágólapra másolva!
2013.11.29. 11:38
Tovább nőttek a mezreklámokból származó bevételek a német Bundesligában szereplő labdarúgókluboknál.

A sportmarketinggel foglalkozó Repucom vállalat jelentése szerint a jelenlegi idényben a 18 egylet összesen 127.8 millió eurót keres a trikókon elhelyezett hirdetéseken. Az előző szezonban ez az összeg még csak 119.8 millió volt, ami 6.7 százalékos növekedést jelent.

A legjövedelmezőbb szerződéssel a címvédő és listavezető Bayern München rendelkezik, amely becslések szerint 27 millió eurót kap a reklámért. Szalai Ádám csapata, a Schalke 04 mintegy 15 millióval a második helyen áll, harmadik pedig a VfL Wolfsburg 12 millióval.

Legfrissebb hírek

Elégedettek Dortmundban, itt a Borussia nagy bejelentése!

Német labdarúgás
8 órája

Nem fért bele a kihagyott tizenegyes, kétgólos előnyről botlott a Dortmund

Német labdarúgás
2025.08.23. 20:31

Duplázott az új szerzemény, Schäferék győzelemmel kezdték a Bundesligát

Német labdarúgás
2025.08.23. 17:35

„Tudtuk, hogy az idény elején sok gondunk lesz” – lipcsei vélemények a müncheni csapás után

Német labdarúgás
2025.08.23. 13:48

Fiait és Schäfer Andrást sem félti a kihívásoktól Dárdai Pál

Német labdarúgás
2025.08.23. 07:17

A világbajnoki szereplésért is hajtanak a német fiatalok a Bundesligában

Német labdarúgás
2025.08.23. 07:10

A szokás rabjai – Malonyai Péter jegyzete

Német labdarúgás
2025.08.23. 07:09

Kezdésnek ütős: Kane hármat, a Bayern hatot rámolt be a Lipcsének a Bundesliga nyitányán

Német labdarúgás
2025.08.22. 22:29
Ezek is érdekelhetik