Bundesliga: tovább nőttek a mezreklámbevételek

MTI MTIMTI MTI
Vágólapra másolva!
2013.11.29. 11:38
Tovább nőttek a mezreklámokból származó bevételek a német Bundesligában szereplő labdarúgókluboknál.

A sportmarketinggel foglalkozó Repucom vállalat jelentése szerint a jelenlegi idényben a 18 egylet összesen 127.8 millió eurót keres a trikókon elhelyezett hirdetéseken. Az előző szezonban ez az összeg még csak 119.8 millió volt, ami 6.7 százalékos növekedést jelent.

A legjövedelmezőbb szerződéssel a címvédő és listavezető Bayern München rendelkezik, amely becslések szerint 27 millió eurót kap a reklámért. Szalai Ádám csapata, a Schalke 04 mintegy 15 millióval a második helyen áll, harmadik pedig a VfL Wolfsburg 12 millióval.

Legfrissebb hírek

Az éllovas Hapoel Tel-Aviv Münchenben tíz ponttal legyőzte a Bayernt a férfi kosárlabda Euroligában

Kosárlabda
17 órája

Nem történt csoda Heidenheimben, négy gólt szerezve diadalmaskodott a Bayern

Német labdarúgás
2025.12.21. 19:40

Bundesliga: vezetett a Leipzig, a Leverkusen mégis hazavitte mindhárom pontot

Német labdarúgás
2025.12.20. 20:35

Bundesliga: Schäfer András beállt a 84. percben, és remek lövéssel eldöntötte az Union Berlin meccsét

Német labdarúgás
2025.12.20. 17:34

A Dortmund nyerte meg a Borussia-rangadót

Német labdarúgás
2025.12.19. 22:38

Az Anadolu Efes meglepetésre 23 ponttal legyőzte a Zalgiris Kaunast a kosárlabda Euroligában

Kosárlabda
2025.12.17. 23:30

Manuel Neuer megsérült, nem tudni, mennyit kell kihagynia

Német labdarúgás
2025.12.15. 13:49

Bundesliga: otthon vesztett pontot a sereghajtó ellen a Bayern

Német labdarúgás
2025.12.14. 19:37
Ezek is érdekelhetik