A szigetországi bajnokság először előzte meg a német Bundesligát, amelynek csapatai 118.5 milliót kapnak a jelenlegi idényben. Harmadik helyen a Serie A „szerénykedik" 65.9 millióval.
Ami az egyes klubokat illeti, a legtöbb pénz a Manchester United számlájára érkezik: az amerikai AON cég átszámítva 23.6 millió eurót utal át a trikón szereplő reklámért. Csaknem ugyanennyivel gazdagodik évente a Liverpool a Standard Chartered Bank jóvoltából, a bwin fogadóiroda 23 milliót fizet a Real Madridnak, a Deutsche Telekom-felirat pedig 22 milliót ér a Bayern Münchennek.
Az European Jersey Report kimutatása szerint egyre feltűnőbb a fogadóirodák szerepvállalása, ezek ugyanis – a tavalyihoz képest 40 százalékos növekedést produkálva – immár 78.9 millióval veszik ki részüket az európai élcsapatok mezszponzorációjából. A legtöbb pénzt, összesen 112.5 millió eurót a bankok és biztosítók fizetik.