Mint az MLSZ csütörtöki sajtóközleményében olvasható, az OTP Bank Liga életében megannyi pozitív esemény történt, amely örökre helyet kap a hazai labdarúgás történelemkönyvében. Számos NB I-ben szereplő labdarúgó szerepelt a világ- és Európa-bajnokságokon, szinte minden évben szurkolhattunk OTP Bank Ligá-s csapatnak a nemzetközi kupák csoportkörében, miközben évről évre nagyobb népszerűségnek örvendett a hazai labdarúgó-bajnokság.
Az MLSZ közleményéből kiderült, hogy a fizz.hu az OTP-ökoszisztéma oszlopos tagja, egyben pedig a hazai online kereskedelmi piac egyik legdinamikusabban fejlődő márkája. A névváltoztatás célja, hogy az NB I még vonzóbbá váljon a drukkerek körében, valamint olyan új lehetőségeket kínáljon fel a szponzor számára, amelynek segítségével nagymértékben növelheti a ligához kapcsolódó szurkolói aktivitásokat. A Fizz Liga modern, egyben dinamikus képet sugall, ami híven tükrözi az MLSZ ambícióit.
Mint fogalmaztak, a többéves megállapodás a hazai labdarúgás fejlődésének új fejezetét nyitja meg, melynek célja a sportág népszerűsítése a fiatal generációk körében, a digitális innovációk erősítése, valamint a szurkoláshoz kapcsolódó aktivitások, közösségi események fejlesztése. Emellett a fizz.hu az OTP-csoport tagjaként továbbra is nagy hangsúlyt helyez az OTP Bank Liga által eddig biztosított gazdasági egyensúly megőrzésére.
A Fizz Liga új arculattal és friss energiával várja a csapatokat és a szurkolókat, amit megfelelően szemléltet, hogy az NB I történetében először a csapatok maguk választhatják ki, hogy milyen színű ligalogót szeretnének használni a mezeiken, a szurkolóknak pedig számos, innovatív helyszíni aktivitást lesz lehetőségük átélni a következő idénytől kezdődően.
Az MLSZ továbbá hivatalos honlapján arról is beszámolt, hogy az ország legnagyobb és a régió egyik legsikeresebb vállalata, a Mol – amely a 2020–2021-es idény óta elhivatott támogatója a férfi Magyar Kupának – a jövőben is a kupasorozat névszponzora lesz.