Barcelona: több mint másfél milliárd interakció volt tavaly a klub közösségi oldalain

Vágólapra másolva!
2021.01.08. 16:06
null
Messiék a legnépszerűbbek a közösségi oldalakon (Fotó: AFP)
Az FC Barcelona labdarúgócsapata 1.6 milliárd interakciót generált az elmúlt évben az öt legnagyobb közösségi médiafelületen.    

 

A klub honlapjának beszámolója szerint az Instagramon, a Twitteren, a YouTube-on, a Tik Tok-on és a Facebookon kapott vagy közzétett kedvelések, hozzászólások és megosztások alapján sorozatban a hatodik évben a katalán együttesé a legtöbb elérés a futballcsapatok közül. Mögötte a Liverpool FC (1.485 milliárd) és a Manchester United (1.455 milliárd) következik a sorban. Az öt felület közül a Facebook az egyetlen, amelyen nem a Barca a listavezető.

Az éllovas egy év alatt 13.13 százalékos növekedést ért el az elérések tekintetében, ami különösen magas szám annak fényében, hogy a koronavírus-járvány miatt két-három hónapra leállt a nemzetközi futballélet is. A klub „legaktívabb" napja az volt, amikor Diego Maradona halálát követően Lionel Messi, az együttes hatszoros aranylabdás argentin klasszisa honfitársáról emlékezett meg gólszerzését követően.

Legfrissebb hírek

Kölcsönben folytathatja a Barcelona magyar kapusa – sajtóhír

Légiósok
2 órája

Jön a Williams utáni és a Williams helyetti korszak Barcelonában

Spanyol labdarúgás
2025.07.07. 18:31

Klub-vb: drasztikus jegyárcsökkentés a kevés néző miatt

Klub-vb
2025.07.07. 13:44

A 13:1-es kiütés után Trianon jutott eszébe

Népsport
2025.07.07. 13:19

Lionel Messit Szaúd-Arábiába csábítják – sajtóhír

Minden más foci
2025.07.07. 10:51

Méh, kutya, drón, pánik – félbeszakadt futballmeccsek nyomában

Minden más foci
2025.07.06. 07:08

Bejelentették, hol folytatja pályafutását Kyle Walker

Angol labdarúgás
2025.07.05. 14:12

PSG–Bayern: nem árt az óvatosság itt sem, ott sem

Klub-vb
2025.07.05. 11:03
Ezek is érdekelhetik