Barcelona: több mint másfél milliárd interakció volt tavaly a klub közösségi oldalain

Vágólapra másolva!
2021.01.08. 16:06
null
Messiék a legnépszerűbbek a közösségi oldalakon (Fotó: AFP)
Az FC Barcelona labdarúgócsapata 1.6 milliárd interakciót generált az elmúlt évben az öt legnagyobb közösségi médiafelületen.    

 

A klub honlapjának beszámolója szerint az Instagramon, a Twitteren, a YouTube-on, a Tik Tok-on és a Facebookon kapott vagy közzétett kedvelések, hozzászólások és megosztások alapján sorozatban a hatodik évben a katalán együttesé a legtöbb elérés a futballcsapatok közül. Mögötte a Liverpool FC (1.485 milliárd) és a Manchester United (1.455 milliárd) következik a sorban. Az öt felület közül a Facebook az egyetlen, amelyen nem a Barca a listavezető.

Az éllovas egy év alatt 13.13 százalékos növekedést ért el az elérések tekintetében, ami különösen magas szám annak fényében, hogy a koronavírus-járvány miatt két-három hónapra leállt a nemzetközi futballélet is. A klub „legaktívabb" napja az volt, amikor Diego Maradona halálát követően Lionel Messi, az együttes hatszoros aranylabdás argentin klasszisa honfitársáról emlékezett meg gólszerzését követően.

Legfrissebb hírek

Szoboszlaiék klubja többet költött új játékosokra, mint a francia élvonal

Minden más foci
30 perce

Kölcsönben folytathatja a Barcelona magyar kapusa – sajtóhír

Légiósok
5 órája

Jön a Williams utáni és a Williams helyetti korszak Barcelonában

Spanyol labdarúgás
2025.07.07. 18:31

Klub-vb: drasztikus jegyárcsökkentés a kevés néző miatt

Klub-vb
2025.07.07. 13:44

A 13:1-es kiütés után Trianon jutott eszébe

Népsport
2025.07.07. 13:19

Lionel Messit Szaúd-Arábiába csábítják – sajtóhír

Minden más foci
2025.07.07. 10:51

Méh, kutya, drón, pánik – félbeszakadt futballmeccsek nyomában

Minden más foci
2025.07.06. 07:08

Bejelentették, hol folytatja pályafutását Kyle Walker

Angol labdarúgás
2025.07.05. 14:12
Ezek is érdekelhetik