Az új szerelésben már a bajnoki nyitányon, Újpesten is pályára lép a Diósgyőr.
A mez az elsődleges kapcsolódási pont a klub és a szurkolók között. Ez az, amit a legtöbbet látnak a drukkerek, és amellyel leginkább azonosulni tudnak. Úgy gondoljuk, hogy ez az új mez méltóképpen képviseli a szellemiségünket
– mondta H. Nagy Máté, a DVTK marketingigazgatója.
A dizájn egyik központi eleme az eltolt kereszt, ami emlékeztet a 2013–2014-es idény ikonikus mezére. Abban az évben a Diósgyőr Ligakupát nyert, döntőt játszott a Magyar Kupában, és az NB I-ben az ötödik helyen zárt.
Ez adta az ötletet, hogy a DVTK a bemutatóhoz meghívja annak az időszaknak néhány fontos játékosát: Bacsa Patrik, Ivan Rados, Takács Péter és Tisza Tibor örömmel mondtak igent a felkérésre, s a hét elején részt vettek egy többórás fotózáson és forgatáson.