A vádlott K. Mihály, akinek nemcsak a lába, de az élete is kettétört – írja a kisalfold.hu. – S a játékosok is nagy árat fizettek a szörnyű balesetért. A győri sportéletbe örökre beivódott a dátum: 2013. szeptember 7-én buszbalesetet szenvedett a női kosárcsapat, meghalt a klub igazgatója Tapodi Péter és a csapat edzője, Fűzy Ákos egy játékos, Natasa Kovacsevics lábát amputálni kellett, összesen tizennégyen sérültek meg, heten súlyosan. kisalfold.hu. – S a játékosok is nagy árat fizettek a szörnyű balesetért. A győri sportéletbe örökre beivódott a dátum: 2013. szeptember 7-én buszbalesetet szenvedett a női kosárcsapat, meghalt a klub igazgatója Tapodi Péter és a csapat edzője, Fűzy Ákos egy játékos, Natasa Kovacsevics lábát amputálni kellett, összesen tizennégyen sérültek meg, heten súlyosan.
Súlyos lábsérülést szenvedett Tullner Evelin, az első győri nevelés, aki a nagycsapatban kezdhette volna profi karrierjét. Neki nem sikerült. Visszatért ugyan az „A" csapathoz, de onnan a „B"-be került, majd abbahagyta a játékot. Szintén befejezte a pályafutását Kovács Krisztina is.
A balesetért, hivatalosan „halálos tömegszerencsétlenséget eredményező közúti baleset gondatlan okozásának vétségéért" K. Mihályt vádolják. Hétfőn áll az idős ember bíróság elé.
„Nincs éjjelem, nincs nappalom. Mit mondhatnék? Csak abban bízhatok, hogy gyorsan lezárul az ügy, s én kibírom" – idézi a megyei hírportál a kapuvári férfit.
A vádlott K. Mihály, de a vádirat szerint számos tényező és hiányosság kellett ahhoz – a másik oldalról –, hogy tragédiával végződjön a karambol. Az autóbusz a megengedett 70 km/óra helyett 88–90-nel ment. Közlekedésre alkalmas állapotban volt ugyan, de érvényes műszaki vizsgával nem rendelkezett. A busz ülései biztonsági derékövvel voltak felszerelve, de azokat az utasok nem használták.A vádirat szerint ugyanakkor a halálesetek, illetve a sérültek nyolc napon túli, súlyos sérülései becsatolt biztonsági öv esetén elmaradtak volna. Végül pedig az autóbusz sofőrjének vezetői engedélye is lejárt 2013. augusztus 29-én.