Piastri vagy Verstappen folytatja a sikerszériát? A tifosi örülhet vasárnap? – az európai szakaszára fordult az F1

H. L.H. L.
Vágólapra másolva!
2025.05.15. 15:38
Tavaly Verstappen (középen) nyert Norris (balra) és Leclerc (jobbra) előtt Imolában (Fotó: AFP)
Egy szabad hétvége után folytatódik a 2025-ös Formula–1-es világbajnokság, a hetedik állomás Imola, ahol az 5. Emilia-romagnai Nagydíjat rendezik meg. Az idény második tripla hétvégéjének Oscar Piastri vág neki vb-éllovasként, de több csapat is fejlesztésekkel készül, miközben a McLaren gyenge pontjának számító időmérő különösen meghatározó lehet a soron következő helyszíneken, ami a címvédő Max Verstappennek, a Mercedesnek, vagy akár a Ferrarinak is esélyt adhat.

A LEGFORRÓBB TÉMÁK – ERRŐL BESZÉLNEK A PADDOCKBAN

Hat nagydíj, két pilótacsere, és még hol a vége?

Noha a Cadillac csak jövőre érkezik meg a mezőnybe, a 2025-ös idény hetedik versenyén bemutatkozhat az idei 22. versenyző is, hiszen a Red Bull után az Alpine is úgy határozott, hogy már a bajnokság korai szakaszában pilótát cserél. Az enstone-i csapat Jack Doohant állította félre, és fokozta vissza harmadik számú versenyzőnek annak érdekében, hogy a Wiliamstől megszerzett Franco Colapintónak adhasson lehetőséget, igaz, már a bejelentés pillanatában kilátásba helyezte az esetleges újabb változtatást. 

Oliver Oakes váratlan lemondása után a csapatfőnöki feladatokat is ellátó Flavio Briatore ugyanis előzetesen mindössze öt versenyhétvégét biztosít az argentinnak, mielőtt újra kiértékelné a helyzetet. A francia alakulat nagy erőkkel készül az új korszakot nyitó nagy szabályváltoztatásokra, és most amolyan előselejtezőt tart versenyzői fronton. Pierre Gasly helye egyelőre biztosnak tűnik, de a másik ülésre többen is versenyben vannak jelenleg. 

 

Az istálló már azzal feltűnést keltett, hogy összesen négy tartalék pilótával vágott neki a szezonnak, s bár a szuzukai első szabadedzésen való részvétele után Hirakava Rjó a Haashoz igazolt,  Paul Aron és Kush Maini továbbra is az Alpine-t erősíti, s előbbi a hírek szerint jó esélyekkel indulhat az ülésre, ha Colapinto nem hozza a várt szintet. Ráadásul időközben egy harmadik név is bekerült a kalapba, ugyanis sajtóhírek szerint Sergio Pérez is tárgyalást folytat a jövőre már Mercedes-motorokat használó teammel, mint ahogyan maga a Mercedes is a radarján van. 

A mexikói pilóta források szerint a Cadillackel ellentétben az Alpine-nál nem számít első számú befutónak, de a pilótafelállást övező bizonytalanság akár lehetőséget is kínálhat a számára, és rövid távon gyümölcsözőbb is lehet a franciákkal való együttműködés, hiszen kevés esély mutatkozik arra, hogy az amerikai csapat azonnal sikeres legyen az F1-ben. 

Persze Colapinto könnyen véget vethet a pletykáknak, és rövidre zárhatja a pilótakérdést, ha a következő öt nagydíjon remek eredményeket tesz le az asztalra. Az argentin tavaly már bizonyította, hogy képes azonnal jól teljesíteni, hiszen a Williamsszal is szezon közben debütált, ráadásul pont Olaszországban. A monzai bemutatkozás előtt ugyanakkor nem sok kilométer volt pilóta lábában F1-es autóban, míg most az imolai debütálásnál már kilenc nagydíj van mögötte, és rengeteg szimulátorban eltöltött idő.

A pilóta számára ezen felül az Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari sem számít ismeretlen terepnek, hiszen 2022-ben a Formula–3-ban, míg 2024-ben a Formula–2-ben aratott sikert a helyszínen. Mindezek tükrében minden adott ahhoz, hogy az argentin az Alpine színeiben is remek első benyomást tegyen ezzel is lendületet szerezve és növelve az önbizalmát, ami szükséges lenne ahhoz, hogy ellensúlyozhassa a rá nehezedő nyomást. A felhajtás ugyanis óriási lesz körülötte, s tudva, hogy a „próbaidő” során minden mozdulatát árgus szemek kísérik, elég lehet egyetlen botlás ahhoz, hogy a silverstone-i kiértékelésnél kedvezőtlen helyzetbe hozza magát, és ezzel teret nyisson az újabb cserének...

F1
2025.05.12. 11:23

„Jó lenne, ha kapna egy második esélyt a Cadillactől" – Vettel bízik benne, hogy Mick Schumacher visszatér az F1-be

A WEC-ben sikereket elérő németet új tanácsadója is segíti.

 

Piastri sorozatban a negyedik győzelmére pályázik

Noha a 2025-ös szezonnak még Lando Norris árnyékában vágott neki, hat nagydíj elteltével egyértelműen Oscar Piastri számít a fő esélyesnek a bajnoki címre. A harmadik Formula–1-es idényét teljesítő ausztrál fantasztikus formában van, Bahrein és Szaúd-Arábia után Miamiban sem talált legyőzőre, és sorozatban a negyedik, míg összességében az ötödik idei sikerét szerezheti meg most hétvégén, miközben már most több győzelme van, mint a jóval rutinosabb, de az idei autóval az összhangot egyelőre nem találó csapattársának. 

Bár Norris a szahíri és a dzsiddai időmérő után Floridában a márkatársa elé tudta kvalifikálni magát, a rajt utáni helyezkedésben pórul járt, és ezúttal is ő húzta a rövidebbet a Verstappen elleni párharcban, amivel tálcán kínálta az újabb diadalt Piastrinak. A brit a leintést követően úgy fogalmazott, a holland azt tesz, amit csak szeretne, és egyszerűen nem jöhet ki jól az ellene zajló csatából, hiszen kizárólag két opció közül választhat: visszavesz vagy összeütközik az ellenfelével. 

 

Az egyéni vb-összetettben 16 pontos hátrányt összeszedő Norris többek, köztük a csapatfőnök, Andrea Stella szerint ugyanakkor könnyen elkerülhette volna az újabb vitás helyzetet, ha türelmesebb, hiszen a McLaren tempója adott volt ahhoz, hogy a versenyző később a pályán megelőzze a Red Bullt az első helyért, így viszont egészen a hatodik pozícióból kényszerült megkezdni a visszazárkózást, és elvette magától az esélyt a győzelemre. Ilyen előzmények után a brit szempontjából különösen meghatározó lehet a következő három verseny alakulása, hiszen amellett, hogy a több ízben is gyenge pontjának számító időmérő felértékelődik, a csapatok többsége fejlesztésekkel készül még a vízválasztónak ígérkező Spanyol Nagydíj előtt. 

A McLaren és Norris is abban bízik, hogy a hozott frissítésekkel a pilóta jobban fogja érezni magát a volán mögött, és újra azon a szinten teljesíthet, mint szeretne. Ez azért is lenne kirívóan fontos a szempontjából, mert egyelőre nagy bizonytalanság övezi, hogy milyen hatással lesz a két hét múlva érvénybe lépő szigorítás az erősorrendre. A Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) a hátsó szárnyakra vonatkozó terheléses tesztetek már nemegyszer szigorította az év során, azt azonban már a 2025-ös idény előtt kijelölte, hogy az első szárnyakra vonatkozó regulák csak a barcelonai hétvégén fognak debütálni, hogy valamennyi csapatnak elég ideje legyen az átállásra. 

F1 Grand Prix Of Miami - Race
Piastri (balra) folytatja a győzelmi sorozatot, vagy Norris (jobbra) visszavág? (Fotó: AFP)

A többség szerint a wokingiak az élen járnak a területen, és arra lehet számítani, hogy szinte valamennyi alakulatnak változtatnia kell a szóban forgó elemen, ami könnyen átformálhatja az eddig látott képet. A Ferrari egyenesen fordulópontnak jelölte ki a kilencedik nagydíjat, és arra számít, hogy a tripla hétvégén bevetendő fejlesztései, valamint az új technikai direktíva együttesen visszarepítheti a győzelemért vívott csatába. Ha a McLaren teljesítménye részben visszaesne a szigorítások nyomán, és még szorosabbá válna az élen zajló csata, egyre fontosabbá válna a házon belüli állás, mivel adott ponton a csapatnak döntenie kell, hogy kit támogat jobban. 

Bár a címvédő istálló szerint hosszú távon kifizetődő, hogy két erős versenyzője van, a felek már az eddigi versenyeken is vettek el egymástól pontokat, és a Red Bull-tanácsadó Helmut Marko is többször kifejtette már, hogy Norris és Piastri párharca Verstappen malmára hajthatja a vizet. A „vörös bikák” pontosan ezért nem nézik jó szemmel az ausztrál előretörését, hiszen a versenyző nemcsak egy körön, de versenykörülmények között, illetve a következetesség terén is szintet lépett az idei évre, és egyelőre nem túl fogékony az osztrák alakulat és a holland által többször is alkalmazott lélektani hadviselésre, nem úgy mint Norris, akinek több megnyilvánulása is arra utal, hogy a gondolataiba engedte férkőzni a riválist. 

Ha a britnek nem kedveznek a frissítések, és Piastri legyőzi őt a soron következő hétvégéken is, már a nyári szünet előtt is rendkívül nehéz helyzetbe hozhatja magát. 

A Red Bull előrelépne – Verstappen újabb lehetősége a győzelemre?

A csapatok többsége, így a Red Bull is fejlesztésekkel készül az első európai helyszínre: a „vörös bikák" a depresszív miami verseny után javítanának, és az eddigiek alapján jó esélyük van rá, hogy Szuzuka után visszatérjenek a dobogó felső fokára. Az osztrák alakulat már előzetesen bízott benne, hogy a frissítéseknek köszönhetően közelebb férkőzhetnek a konstruktőri bajnokságot toronymagasan vezető McLarenhez, de Verstappen már többször is bizonyította, hogy egy körön szinte bárhol fel tudja venni a versenyt a riválissal. 

A holland pilóta az eddigi időmérők felén legyőzte a wokingiakat, de a versenykörülmények között egyedül Szuzukában tudott ellenállni, ahol szinte lehetetlen volt előzni vasárnap. Az imolai pálya adottságaiból fakadóan a négyszeres világbajnoknak remek esélye lehet rá, hogy megismételje a Japán GP-n elért eredményt, mivel a kvalifikáció kulcsfontosságú lesz. Ha Verstappen megint megszerzi a rajtelsőséget, azzal a vasárnapi sikert is könnyen megalapozhatja, és ez a képlet a Monacói, illetőleg a Spanyol Nagydíjra is átültethető. 

Persze nem a Red Bull lesz az egyetlen istálló, amelyik előreléphet az újdonságok révén, vagy adott esetben kihasználhatja, ha a McLaren-pilóták újra hibáznak egy körön. A Mercedes már az idénykezdet óta stabilan ott van az élmezőnyben, George Russell hatból négy futam végén ünnepelhetett a dobogón, miközben csapattársa, Andrea Kimi Antonelli pont az előző versenyhétvégén, Miamiban mutatta meg, hogy ő is képes odaérni, az olasz a pénteki sprintkvalifikáción szerezte meg a pole pozíciót, majd a másnapi időmérőn is ott volt a top 3-ban, miközben újra legyőzte a rutinos britet. 

Antonelli ráadásul most hazai közönség előtt is bemutatkozhat, és az extra felhajtás nemcsak plusz nyomást, hanem még nagyobb motivációt is adhat a fiatalnak, miközben egy újabb időmérős remekléssel adott esetben még az első dobogóját is megszerezheti a hétvégén. Persze ebbe lesz beleszólása a riválisoknak, köztük reményei szerint a Ferrarinak is, amelyik az előzetes várakozásokkal szemben kisebb fejlesztéseket hoz csak a hazai nagydíjára. Hiába azonban a csalódást keltő évkezdés, a maranellóiakat, és a velük az első olaszországi versenyére készülő Hamiltont is  szívélyes fogadtatás várta a helyszínen. 

A Miamiban a figyelmet a rádióázásaival magára irányító hétszeres világbajnok izgatottan várja a hétvégét, de a garázs túlsó oldalán egyelőre nincs ott Charles Leclerc, aki betegség miatt nem vett részt a csütörtöki sajtónapon, de az alakulat arra számít, hogy a monacói pénteken már ott lesz az autóban. 

 

MI VÁRHATÓ AZ EMILIA-ROMAGNAI NAGYDÍJON?

Egy szabad hétvége után folytatódik az idei bajnokság, a hetedik állomás Imola, ahol az 5. Emilia-romagnai Nagydíjat rendezik meg. A történelmi pálya a kirobbanó világjárvány szülte kényszer nyomán 2020-ban, 14 év szünet után tért vissza a versenynaptárba, de a többi beugró helyszínnel ellentétben állandósítani tudta  a helyét a bajnokságban, igaz, 2023-ban elmaradt a Grand Prix, hiszen a térségben pusztító heves esőzések és az áradások ellehetetlenítették az esemény megrendezését. 

Az Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari korábban Olasz és San Marinó-i GP-ként is szerepelt, s összességében az idén már a 32. alkalommal látja az idén vendégül az F1-es mezőnyt, de egyre több jel mutat arra, hogy újra kikerülhet a versenynaptárból. A mostani kiírásban szereplő helyszínek közül Imola mellett már csak Las Vegasnak nincs jövőre is érvényes szerződése, és a királykategória elnök-vezérigazgatója, Stefano Domenicali már több utalást is tett rá, hogy a növekvő érdeklődés nyomán egyre nehezebbé válik, hogy adott ország két különböző versenynek is otthont adjon. Madrid például már jövőre debütál, s akkor még a Circuit de Barcelona-Catalunya is szerepelni fog a naptárban, így egy idei nagydíj biztosan elveszíti a helyét. 

Noha az Egyesült Államok a Las Vegas-i verseny mellett két másiknak (Miami, Austin) is otthont ad, nagy valószínűség szerint Olaszország fogja elveszteni a harcot. A szervezők mindenesetre most hétvégén tárgyalóasztalhoz ülnek az F1 vezetőségével, s megpróbálják megmenteni a versenyt, hiszen egyértelművé tették: szeretnék a folytatást. Amellett, hogy javították az infrastruktúrát, az idei évre növelték a befogadóképességet is, és valamennyi jegyet eladtak a verseny napjára, készek nevet is változtatni, és 2026-tól újra San Marinó-i Grand Prix-ként szerepelni ezzel is elkerülve, hogy névlegesen kötődjenek Itáliához. 

F1
2025.04.30. 19:39

A mexikóvárosi pálya 2028-ig hosszabbított, Imola könnyen kiszorulhat a versenynaptárból

Mexikó további három évig biztosan vendégül látja az F1-et.

 

Bár nincs egyszerű helyzetben Imola, a kontraktus esetleges meghosszabbítása mellett szólhat Hamilton ferraris szereplése, illetve a jövő nagy reménységének tartott, és eddig fantasztikusan teljesítő hazai versenyző, Antonelli is, aki plusz tömegeket vonzhat be. Bár a tifosi mindig is elsődlegesen a Ferrariért szurkolt szenvedélyesen, s a hazai versenyzőknek mindig kissé a Scuderia árnyékában kellett versenyezniük, Antonelli jó szereplése új löketet adhat a sikerre éhes tifosinak úgy is, hogy „rossz” csapatban versenyez. 

Auto: Formula One - Miami Grand Prix Sprint Race
Antonelli először hazai pályán (Fotó: AFP)

Ami az időjárást illeti, az eső már több alkalommal közbeszólt a hétvége alakulásába, s a legfrissebb előrejelzések szerint úgy tűnik, ez az idén sem lesz másként. A legnagyobb esély pénteken mutatkozik csapadékra, de az sem kizárt, hogy a futam napján is megnyílik az ég, miközben napról napra egyre melegebb idő fogja fogadni a mezőnyt. Az első két szabadedzésen még 20 Celsius-fok alatt alakulhatnak a hőmérsékletet, míg vasárnap akár a 25 Celsius-fokot is elérhetik a higanyszálak. 

A legkisebb esély szombaton van a csapadékra, így nagy valószínűség szerint akkor éles körülmények között, az időmérőn is bemutatkozhat a Pirelli új, C6-os keveréke. Az olasz gumibeszállító 2025-re változtatott az egyes keverékeken, melynek részeként bővítette a skála lágyabb kínálatát is. A C6-os minden eddiginél puhább, és eredetileg kifejezetten a gyors, utcai pályákra lett kitalálva, de az eddigi tapasztalatok alapján már most debütál, majd a soron következő Monacói, valamint a június közepén megrendezendő Kanadai GP-n is szerephez jut. 

Az idei tendencia ugyanis azt mutatja, a csapatok a legtöbb helyszínen az egy kiállásos stratégiát preferálják, hiszen amellett, hogy a pályapozíció rendkívül fontossá vált, a gumik viszonylag jól bírják, s nem olyan nagy a különbség egyes keverékek között, hogy megérje rövidebb távon feltenni a lágyabb abroncsokat. A Pirelli erre, és különösen a Szuzukában látottakra reagálván lágyabb gumikiosztást kezdett hozni a nagydíjakra, miközben azt fontolgatja, ki fog hagyni egy-egy keveréket, ezzel is nagyobb teljesítménybeli ugrást képezve az adott hétvégére hozott gumik között – három egymást követő keverék szokta általában képezni a kiosztást. 

A C6-os keverék ugyanakkor valószínűleg vasárnap nem igazán fog előkerülni, helyette a C4-es és a C5-ös lesz a közkedvelt versenygumi, hiszen a pálya adottságaiból adódóan a csapatok ezúttal is egyetlen kerékcserére fognak törekedni. Egyrészről nem olyan nagy a gumikopás, másrészről a bokszutca elhelyezkedése és kialakítása nyomán a versenyzők itt vesztik a legtöbb időt egy-egy látogatással, ami egy olyan nyomvonalon, amelyik nem bővelkedik előzési pontokban, és egyetlen DRS-zónát foglal magába, megköveteli a minél kevesebb kiállást.

Mindezek fényében különösen fontos lesz az időmérő, mivel alapjaiban határozhatja meg a verseny végeredményét, és könnyen a japánhoz hasonló vasárnap várhat ránk, ha végig száraz körülmények lesznek. Bár Miamiban óriási volt a McLaren fölénye a futamon, egy körön ezúttal is alulmaradt, és versenyzői csak a második, illetve a negyedik rajtkockát sajátították ki, miközben a pole pozíciót az idén már a harmadik alkalommal Verstappen szerezte meg. 

Ha a hollandnak ezúttal is sikerülne meglepetést okoznia a kvalifikáción, nem kizárt, hogy azzal szinte be is biztosítaná a másnapi sikert. Piastrira és különösen Norrisra így óriási nyomás fog nehezedni, miközben a riválisok, köztük a Mercedes is dörzsölheti a tenyerét, amelyiknél már Russell és Antonelli is megmutatta, képes remek kört letenni az asztalra, amikor igazán számít, utóbbinak ráadásul a hazai közönség extra motivációt is adhat.

A Ferrari ugyanakkor nagy kérdőjel a hétvége előtt: a maranellóiak mindenképpen szeretnénk minél jobb eredménnyel megörvendeztetni a tifosit, de az idén különösen egy körön szenvednek, ami már több helyszínen is nehéz helyzetbe hozta őket a versenyre. Egy újabb csalódást keltő szombat után így a csapat csak az égiekben bízhatna: Hamilton a miami szombaton már megmutatta, a tapasztalataira és a megérzéseire alapozva változó körülmények között képes különbséget jelenteni. Persze abban a hétszeres világbajnok és az olasz istálló is reménykedik, hogy nem kell eső ahhoz, hogy labdába tudjon rúgni, és tényezőt jelenthet száraz pályaviszonyok mellett is. 

 

Ami a történelmi múltat illeti, Hamilton egy ízben már diadalmaskodott a helyszínen, a brit 2020-ban ünnepelhetett a dobogó felső fokán. Azóta viszont kivétel nélkül Verstappen nyert Imolában, egyszer a harmadik rajtkockát, míg két ízben a pole pozíciót váltotta az első helyre, és vasárnap sorozatban a negyedik sikerét szerezheti meg, igaz, ehhez az előzetes várakozások alapján mindenképpen szüksége lesz egy újabb remek kvalifikációs körre. 

Ami a jelenlegi formát illeti, nemcsak a címvédő, hanem a vb-éllovas Piastri is zsinórban a negyedik győzelmére feni a fogát, az ausztrál szériája még Bahreinben vette kezdetét, és minden esélye megvan rá, hogy az első olaszországi versenyen is folytassa a remek szereplését. Persze nem szabad előre leírni Norrist sem, aki tavaly másodikként szelte át a célvonalat a helyszínen, mint ahogyan a Mercedes és a 2024-ben Leclerc révén pódiumot szerző Ferrari is bele kíván szólni az élmezőnyben zajló küzdelembe. 

Hátrébb eközben a Williamsre lesz érdemes figyelni, a grove-iak Floridában összesen 12 pontot gyűjtöttek, és Szahír kivételével egyetlen helyszínről sem távoztak még üres kézzel az idén, így az Emilia-romagnai GP-n sem lehet más a céljuk, mint a pontszerzés, és hogy adott esetben borsot törjenek az élcsapatok orra alá. A grove-iakon kívül az Alpine és az Aston Martin is megismételni a miami eredményt, igaz, utóbbi elég nehéz helyzetben lesz, hiszen Fernando Alonso szerint elengedhetetlen a káosz ahhoz, hogy összejöjjön pontszerzés, és úgy számol, hogy az idén már csak egy, esetleg két esélyük lesz arra, hogy a pontzónában zárjanak. 

A Racing Bulls azonban talán normális körülmények között  is odaérhet, igaz, abban az esetben, ha a Williamsnek sikerül jól összetennie a szombatot, és a négy élcsapat versenyzői sem hibáznak, akkor az említett öt alakulat könnyen kibérelheti az első tíz helyet a versenyre is, ha nem jön az eső, vagy történik valami váratlan. 

A BAJNOKSÁG ÁLLÁSA
PILÓTÁKGYŐZELEMDOBOGÓPONTSZERZÉSPONT
1. Oscar Piastri458131
2. Lando Norris158115
3. Max Verstappen13799
4. George Russell4893
5. Charles Leclerc1653
6. Andrea Kimi Antonelli748
7. Lewis Hamilton741
8. Alexander Albon530
9. Esteban Ocon214
10. Lance Stroll314
11. Cunoda Juki49
12. Pierre Gasly27
13. Carlos Sainz37
14. Nico Hülkenberg16
15. Oliver Bearman36
16. Isack Hadjar25
KONSTRUKTŐRÖK 
1. McLaren-Mercedes246
2. Mercedes141
3. Red Bull-Honda105
4. Ferrari94
5. Williams-Mercedes37
6. Haas-Ferrari20
7. Aston Martin-Mercedes14
8. Racing Bulls-Honda8
9. Alpine-Renault7
10. Sauber-Ferrari6
5. EMILIA-ROMAGNAI NAGYDÍJ
MÁJUS 16., PÉNTEK
1. szabadedzés13.30–14.30
2. szabadedzés17.00–18.00
MÁJUS 17., SZOMBAT
3. szabadedzés12.30–13.30
Időmérő16.00–17.00
MÁJUS 18., VASÁRNAP
A verseny (63 kör, 309.049 km) rajtja15.00
KÖVETKEZŐ VERSENYEK
Monacói Nagydíj, Monte-Carlomájus 25., 15.00
Spanyol Nagydíj, Barcelonajúnius 1., 15.00
Kanadai Nagydíj, Montrealjúnius 15., 20.00

 

Legfrissebb hírek

Hamilton édesapja az FIA-nál kaphat pozíciót – sajtóhír

F1
14 perce

A pilótatársak szerint az Alpine igazságtalan volt Doohannel; Colapintót nem aggasztja, hogy öt versenye van

F1
1 órája

„Nála jobban senki sem érti az autósportot” – Sainz szerint az édesapja ideális FIA-elnök lenne

F1
4 órája

Leclerc nem érzi jól magát, kihagyja az imolai sajtónapot

F1
8 órája

Newey már gőzerővel dolgozik a 2026-os autón – sikerre vezeti az Aston Martint?

F1
Tegnap, 20:37

Meghallgatták a versenyzőket, az FIA enyhített a sokat bírált szabályokon

F1
Tegnap, 19:38

Elszalasztott lehetőségek, hiányzó tempó – Alonso Szirotkin sorsára juthat Stroll mellett?

F1
2025.05.13. 12:26

A későbbi királynő is az Alfa Romeókat csodálta – 75 éve indult a Formula–1-es vb-sorozat

F1
2025.05.13. 10:35
Ezek is érdekelhetik