
Piros, fekete és rózsaszín – nehéz eldönteni, hogy ezt komolyan gondolják-e a milánóiak (Fotó: acmilan.com)
„Az AC Milan labdarúgócsapata büszkén jelenti be, hogy a klub és a Sanrio – a cég, amely a Hello Kitty márka mögött áll – szponzori szerződést kötött” – olvasható a milánóiak hivatalos honlapján. A világ pedig azt találgatja, vajon ez tréfa, vagy valóság?
A milánóiak megadták a módját a nagy bejelentésnek, a hivatalos honlapon a klub, valamint a cég képviselői is megszólaltak, és megosztották a világgal, milyen boldogok.
A sportoldalak világszerte találgatnak, hogy valós bejelentésről van-e szó. Ha igen, akkor a cél az új célközönség megszólítása lehet, hiszen ezzel a szponzori szerződéssel a nők, valamint az ázsiai piaci felé is nyithat a klub…Legfrissebb hírek

A Genoa és a Torino is továbbjutott az Olasz Kupában
Olasz labdarúgás
2025.09.25. 22:56
Ezek is érdekelhetik