Loeb taxisofőrszerepben

Vágólapra másolva!
2004.11.26. 23:22
Címkék
A kép egy kicsit csalóka, jövôre sem magyar navigátorral indul Sebastien Loeb, de kétségtelen, Répa Kata jól érzi magát a jobb oldali ülésben
A kép egy kicsit csalóka, jövôre sem magyar navigátorral indul Sebastien Loeb, de kétségtelen, Répa Kata jól érzi magát a jobb oldali ülésben
A kép egy kicsit csalóka, jövôre sem magyar navigátorral indul Sebastien Loeb, de kétségtelen, Répa Kata jól érzi magát a jobb oldali ülésben
A kép egy kicsit csalóka, jövôre sem magyar navigátorral indul Sebastien Loeb, de kétségtelen, Répa Kata jól érzi magát a jobb oldali ülésben
A kép egy kicsit csalóka, jövôre sem magyar navigátorral indul Sebastien Loeb, de kétségtelen, Répa Kata jól érzi magát a jobb oldali ülésben
A kép egy kicsit csalóka, jövôre sem magyar navigátorral indul Sebastien Loeb, de kétségtelen, Répa Kata jól érzi magát a jobb oldali ülésben
Sebastien Loeb körül nagyon nagy a felfordulás mostanában. Mindenki vele akar beszélgetni, interjút készíteni, vagy egyszerűen csak megveregetni a vállát. Hiába no, egy ralivilágbajnok élete nemcsak abból áll, hogy sorra nyeri a versenyeket.
A hét elején például Chateau Latours-ban egy különleges teszten vett részt: újságírókat fuvarozott a durva talajáról ismert (a dakaros autókat is itt készítik fel) tréningpályán - köztük egy magyar hölgyet, az Autómánia műsorvezetőjét, a teljes világbajnoki idényt a helyszínen végigkövető Répa Katát is.
A korábban navigátorként is "működő" hölgy számára az volt a legmeglepőbb, hogy ezen a dobálós, szűk pályán Loeb olyan könnyedén autózott, mintha semmi sem akadályozná a haladásban. A vezetési stílusán nem látszott, hogy a talaj miatt sokat kell dolgoznia - lendületesen, erőteljesen kezelte a Citroen Xsara WRC-t.
A 30 éves korában világbajnokká koronázott francia pilóta a teszten egy kicsit felszabadultabban viselkedett, mint a versenyeken, ám a rá jellemző visszafogottságot ezúttal sem tudta teljesen levetkőzni. Azon azért mosolygott egy kicsit, amikor a rajt után azt látta, hogy az ideiglenes navigátora folyamatosan fogja a sisakját, hogy lásson is valamit, a Citroennél ugyanis nem volt készleten sem olyan kicsi sisak, sem pedig olyan kicsi ruha, amely Répa Katára jó lett volna.
De nem is ez volt a lényeg, hanem az élmény. Répa korábban ült már Didier Auriol és Armin Schwarz mellett is, és Loebbel közösen megállapították, hogy a gyári World Rally Carok között nincs túl nagy különbség. A hazánkban futó kocsikkal viszont össze sem lehet hasonlítani ezeket a top-gépeket, amelyekben az összes új fejlesztés benne van. No és persze a pilóták között is óriásiak a különbségek. Nem is tehetségben, hanem inkább tapasztalatban. Ôk otthon érzik magukat az autójukban, együtt élnek vele, kevesebb meglepetés éri őket.
Kivéve azt az esetet, amikor világbajnokká koronázzák őket. Loeb azt mondja, eléggé megváltozott az élete azóta, hogy megszerezte a trófeát: egyrészt naponta többször keresik a média részéről, másrészt a korábbinál jóval többen szervezik az életét…
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik