A duplaszorzós viadalon, amelynek házigazdái jövőre már Európa-kupa-futamot szeretnének rendezni, Gálék az utolsó napon vették vissza a vezető pozíciót a Kis Sándor, Czeglédi Péter duótól. Így végül majd’ 400, szelektív szakaszként teljesített kilométer után a két páros között mindössze 18 másodperc volt a különbség.
Gálra a végén még ráijesztett a technika ördöge - az utolsó szakaszon a saját építésű Protóban már csak a hátsó hajtás működött -, de még így is sikerült nyernie.
A harmadik helyért Liszi László és Kéry Szilveszter vívott hatalmas csatát: a záró szakasz 40. kilométerénél Kéry megelőzte ellenfelét, de nem tudott túl nagy előnyt szerezni, így a vége előtt nem sokkal (amikor a Rovernek már minden baja volt), kénytelen volt elengedni a mitsubishis Liszit.
Folytatás két hét múlva - a főváros környékén.
Hungarian Baja, az ob 7. futama, VeszprémAbszolút végeredmény: 1. Gál István, Oroszlán Tibor (Art Off Road SE, G. Baba Proto Evo) 7:43, 2. Kis, Czeglédi (K-Sped Porsche SC, Nissan Pick-Up) 18 másodperc hátrány, 3. Liszi, Rack (4x4 Off Road Club, Mitsubishi Pajero) 28:02 perc h., 4. Kéry, Szegedi (Premier Motorsport Club, Range Rover) 35:58 p h., 5. Murczin, Zlatzky (3D Racing ASE, Mitsubishi REVO), 51:24 ph., 6. Benyó, Maurer (Cél SE, Hyundai Terracan) 64:04 p h.
Az ob állása: 1. Gál István, Oroszlán Tibor 180 pont - már bajnok, 2. Benyó, Maurer (Cél ASE, Hyundai Terracan) és Liszi, Rack (4x4 Off Road Club SE, Mitsubishi Pajero) 106-106, 4. Ács, Kunos (K-Sped Porsche SC, Nissan Pick-Up) 82, 5. Szabó Z., Tagai R. (Art Off Road SE, Mitsubishi Pajero) 79, 6. Horváth B., Tóth Gy. (Premier Motorsport Klub, Mercedes GE) 67
Következik (november 12-14.): M1 Auto Planet-kupa, az ob 8. (utolsó) futama, Budapest