A belga telekommunikációban tapasztalatot szerző Amaury Gerard a Standard Liege, a Charlton Athletic, az Újpest FC, az AD Alcorcón és a Carl Zeiss Jena médiabeli megjelenését irányítja majd úgy, hogy az egyes kluboknak megmarad az önálló médiacsapatuk.
A blog szerzője szerint – aki Amauryra hivatkozva közli értesülését – a főhadiszállását Budapesten, az Újpest otthonában kiépítő új médiamenedzser célja, hogy a nagyon eltérő piacokon megjelenő klubok között megfelelő legyen a játékos-, valamint az információáramlás, és a közös tapasztalatokból olyan média- és marketingstratégia alakuljon ki, amiből a futballcsalád minden tagja együtt és külön-külön is hasznot húz.
A blog szerint nem lenne meglepő, ha Roland Duchatelet más működési területeken is szorosabb hálózatba szervezné futballcsaládját – erre utal az érintett klubok nyári tornája is –, és hamarosan közös szakmai igazgatót nevezne ki.