A magyar NB I-es bajnokság Soproni Liga néven fut, ami minden élvonalbeli klubcsapatra kötelezettségeket ró, míg a Diósgyőr a Borsodi Sörgyárral kötött kizárólagos szerződést. Kérdés, lesz-e érdeksérelem a két szponzor között.

NS-archív
A bajnokság új névszponzorának gondjai lehetnek a Diósgyőrrel

NS-archív
A bajnokság új névszponzorának gondjai lehetnek a Diósgyőrrel

A magyar futballnak akadt már sörös perpatvara: évekkel ezelőtt a Borsodi volt az NB I támogatója, ugyanakkor a Ferencvárost az Arany Ászok szponzorálta, néhány éve pedig a Soproni Sörgyár küzdött azért, hogy jogait ne korlátozza a liga akkori támogatója, az Arany Ászok.
A helyzetet árnyalja, hogy a Borsodi az MLSZ régi partnere, s még két évig érvényes szerződése van a válogatott szponzoraként - függetlenül attól, hogy az NB I-et már nem támogatja.
Nagy kérdés tehát, hogy a sörös cégek az MLSZ közvetítésével kiegyeznek-e, avagy újabb háború kezdődik az ezek szerint még mindig népszerű futballpiacon - a szerdai Nemzeti Sportban erről is olvashatnak.
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik





