CAMPOS. Adrian Campos spanyol versenyző a nyolcvanas években 16 versenyen indult a Formula– 1-ben, legjobbja a 14. hely volt. Később túraautózott, 1997-es visszavonulását követően saját versenyistállót vezetett. A GP2ben tavaly bajnokságot nyerő csapatát eladta, s a madridi Meta sportszervező céggel közösen vágott bele az F1-es projektbe, de spanyol sajtóértesülések szerint a kosárlabdázó Pau Gasol és a Brawn felvásárlásával is kapcsolatba hozott mexikói Carlos Slim is érdekelt. Az istálló főhadiszállása Madridban lesz, a technikai központ Valenciában. Az autó tervezését az F1-es rutinnal felvértezett olasz Dallara segíti, a motorokat a Cosworth szállítja. CAMPOS. Adrian Campos spanyol versenyző a nyolcvanas években 16 versenyen indult a Formula– 1-ben, legjobbja a 14. hely volt. Később túraautózott, 1997-es visszavonulását követően saját versenyistállót vezetett. A GP2ben tavaly bajnokságot nyerő csapatát eladta, s a madridi Meta sportszervező céggel közösen vágott bele az F1-es projektbe, de spanyol sajtóértesülések szerint a kosárlabdázó Pau Gasol és a Brawn felvásárlásával is kapcsolatba hozott mexikói Carlos Slim is érdekelt. Az istálló főhadiszállása Madridban lesz, a technikai központ Valenciában. Az autó tervezését az F1-es rutinnal felvértezett olasz Dallara segíti, a motorokat a Cosworth szállítja.
MANOR. A brit John Booth 1990ben hozta létre csapatát, amely az elmúlt két évtizedben a Formula Renault és az F3 egyik nagyágyújává vált. Autóit Nick Wirth vállalata tervezi, a szakember 1988-ban a Leyton House-istállónál Adrian Newey segédjeként szerzett hírnevet, 1993-tól 1995-ig a Simtek F1-es istállót irányította, majd 1996-ban a Ferrarihoz szerződő Rory Byrne helyét vette át a Benetton főtervezőjeként, és négy éven át töltötte be ezt a posztot. Az elmúlt évtizedben a Manor autóinak tervezése mellett tengerentúli sorozatokban induló négykerekűek elkészítésében segédkezett. A Manor motorszállítója a Cosworth lesz.
US F1. Ken Anderson több mint 30 éve tervez és épít versenyautókat, az IndyCar mellett a Formula–1-ben is megfordult már, legkiemelkedőbb tisztségét az egykori Ligier-istálló technikai igazgatójaként töltötte be. Évek óta tervezi F1-es szereplését Peter Windsor újságíró társaságában, az F1 Racing és a Speed Tv munkatársa a nyolcvanas években a Williamsnél töltött be sportigazgatói szerepkört. Az istálló központja az egyesült államokbeli Charlotte lesz, a motorokat a Cosworth szállítja.