Elégedetten nyilatkoztak Baumgartner Zsolt keddi, misanói teszteléséről a Minardi-istálló vezetői, akiknek már csak ezért is volt okuk örömre, mert a magyar pilóta 2.5 másodperccel jobb időt ért el, mint az ezen a pályán 2002-ben az istálló eddigi rekordját pordukáló ausztrál Mark Webber.
Amint arról már szerdán beszámoltunk, Baumgartner a Minardi új, 2004-es modelljét tesztelte kedden."Hétköznapi, átlagos gyakorlás is lehetett volna a keddi, de Baumgartner Zsolt megjavította az eddigi rekordunkat. Nagyszerű munkát végzett – fogalmazott Paul Stoddart csapatfőnök. – Figyelemre méltó az is, hogy a remek eredményt olyan motorral érte el, amely előzőleg már majdnem hétszáz kilométert megtett, vagyis reménykedhetünk abban, hogy a Cosworth megbízható erőforrással lát el minket. Nagyon elégedettek voltunk a Bridgestone gumikkal is, amelyek kétségtelenül hozzásegítették Zsoltot a csúcsjavításhoz.""Sikerült minden tervezett feladatot elvégeznünk – mondta Massimo Rivola csapatmenedzser. – Rengeteg adatot gyűjtöttünk, amelyek alapján további fejlesztéseket végezhetünk. Zsolt lenyűgözte a műszaki csapatot, bebizonyította, hogy gyors és megbízható."A misanói Circuito Internazionalén szerdán Gianmaria Bruni, Baumgartner csapattársa folytatta a felkészülést.Giorgio Pantano 99 százalékos esélyt lát arra, hogy ő legyen Nick Heidfeld csapattársa a Jordan-istállónál, amelynek autóját már tesztelte is. A Jordan részéről Ian Phillips gazdasági vezető elmondta, rövidesen minden együtt lesz a szerződés aláírásához. A hivatalos bejelentést szerda estére tervezték, de nem érkezett hír róla, igaz, jelzésértékű, hogy az állásra szintén esélyesnek tartott Allan McNish aláírt az Audi sportautócsapatához.A Williams-istálló viszont hivatalosan bejelentette, hogy Marc Gené mellett Antonio Pizzonia lesz a másik tesztpilótája. A Jaguartól a tavalyi idény közben menesztett brazil 2002-ig tesztelt a grove-iaknál, ahol az idei tréningeken is bizonyította gyorsaságát.Massimo Marchignoli, Imola polgármestere bízik benne, hogy Bernie Ecclestone nemrégiben tett kijelentése ellenére nem az idei lesz az utolsó San Marinó-i Nagydíj a városban. "Beszéltem Ecclestone úrral, aki hajlandó megoldást keresni, a jövő héten találkozunk Londonban" – mondta Marchignoli. Ecclestone néhány hete kijelentette, hogy a Formula–1 jövője nem Európában, hanem Ázsiában van, és ehhez a témához tette hozzá, hogy az imolai futam lesz a következő, amely kikerül a naptárból – és feltehetően Törökország kap lehetőséget. Formula–1-es teszt, Jerez
Szerda: 1. Button (brit, BAR-Honda, Michelin) 1:16.997 (108 kör), 2. Szato (japán, BAR-Honda, M) 1:17.273 (59), 3. Montagny (francia, Renault, M) 1:17.297 (109), 4. R. Schumacher (német, Williams-BMW, M) 1:17.357 (83), 5. Trulli (olasz, Renault, M) 1:17.408 (102), 6. Gené (spanyol, Williams-BMW, M) 1:17.411 (71), 7. Räikkönen (finn, McLaren-Mercedes, M) 1:17.826 (95), 8. Webber (ausztrál, Jaguar-Cosworth, M) 1:17.890 (57), 9. Coulthard (brit, McLaren-Mercedes, M) 1:17.972 (96), 10. Badoer (olasz, Ferrari, Bridgestone) 1:18.070 (109), 11. Klien (osztrák, Jaguar-Cosworth, M) 1:18.168 (99), 12. Massa (brazil, Sauber-Petronas, B) 1:18.973 (63), 13. Fisichella (olasz, Sauber-Petronas, B) 1:19.283 (44), 14. Heidfeld (német, Jordan-Ford, B) 1:20.109 (51), 15. Pantano (olasz, Jordan-Ford, B) 1:21.584 (24)