A Benik Balázs, Doromby Zoltán kettős elverekedte magát a célig a Svéd Ralin, bár voltak olyan pillanatok, amikor veszélybe került a célba érkezés. A magyar bajnoki címvédő a 29. helyen zárta a sorozat egyik legnehezebb viadalát (395 gyorsasági kilométer rendkívül csúszós, de pokoli gyors utakon), amelynek gyorsasági szakaszait vasárnap havas utakon tartották. Az újdonsült páros (ez volt az első versenyük együtt) legjobb részeredménye a 17. hely volt a 13. szakaszon.
– Nem vagyok elégedetlen, hiszen a célunkat teljesítettük: befejeztük a versenyt – mondta Benik. – Hogy lehetett volna jobb is az eredmény? Na igen, de az adott körülmények között annak is örülnünk kell, hogy egyáltalán itt vagyunk a célban. – Gondolom, jó néhány új élménnyel gazdagodott.– Négyszáz versenykilométert tettünk meg teljesen szélsőséges útviszonyok között: hóban, sárban, jégen, latyakban. Az autót nem tudtuk száz százalékosan kihasználni, mivel az első naptól kezdve gond volt a motorral, azért, hogy tönkre ne menjen, vissza kellett venni a teljesítményéből.– Vasárnap megint esett a hó. Volt valami kalandjuk?– Lecsúsztunk az útról és beragadtunk egy hófalba. Szerencsére olyan helyen történt, ahol jó néhány néző ácsorgott, de így is öt percbe telt, mire kirángattak minket. A második körre ráadásul jegesedett a pálya, már csak a nyomban lehetett haladni, ha onnan kijött az ember, akkor egyszerűen már se fékezni, se kanyarodni nem tudott normálisan. A nehézségek ellenére nagyon élveztem a versenyt, különösen azt, hogy szinte az összes pálya szélén láttunk magyar zászlókat. Ez nagyon feldobott. – Navigációs szempontból milyen volt a viadal?– Ez volt az első világbajnoki futamom World Rally Carral és bár voltak apróbb gondok, sikerült megoldani őket. Én magam tudom, hogy nem voltam száz százalékos, de igyekeztem mindig a lehető legjobban "kiszolgálni" Balázst – vette át a telefont Doromby Zoltán. – Gondolom, a Svédországban szerzett közös tapasztalat jól jön majd a hazai futamokon.– Pont arról beszéltünk Balázzsal, hogy körülbelül három hazai verseny kellett volna ahhoz, hogy így összeszokjunk. Fontos, hogy úgy lássam a kanyarokat, ahogyan ő, hogy úgy gondolkodjak, ahogyan ő. Ez a négyszáz kilométer megtette a hatását – sikerült egy hullámhosszra kerülnünk. 53. Svéd Rali, a vb 2. versenye
Abszolút végeredmény: 1. Sebastien Loeb, Daniel Elena (francia, Citroen Xsara WRC) 3:26:17.7, 2. Grönholm, Räutiäinen (finn, Peuegot 307 WRC) 46.4 mp h., 3. P. Solberg, Mills (norvég, brit, Subaru Impreza WRC) 1:21.5 p h., 4. Tuohino, Aho (finn, Ford Focus WRC) 1:42.1 p h., 5. Sainz, Marti (spanyol, Citroen Xsara WRC) 2:17.0 p h., 6. H. Solberg, Menkerud (norvég, Peugeot 206 WRC) 4:17.6 p h., 7. Märtin, Park (észt, brit, Ford Focus WRC) 5:38.3 p h., 8. Carlsson, Andersson (svéd, Peugeot 206 WRC) 5:50.4 p h., …29. Benik Balázs, Doromby Zoltán (magyar, Ford Focus WRC) 29:43.0 p h.
A vb állása 2 futam után. Pilóták: 1. Sebastien Loeb 20, 2. Grönholm 13, 3. Märtin 10, 4. P. Solberg 8, 5. Duval (belga, Ford Focus WRC) 6, 6. Tuohino 5, 7. Loix (belga, Peugeot 307 WRC) és Sainz 4-4. Gyártók: 1. Citroen 24, 2. Ford 22, 3. Peugeot 17, 4. Subaru 10, 5. Mitsubishi 3
Következik (március 12–14.): a vb 3. futama, Mexikó-rali