A Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) úgy döntött, hogy mégsem tiltja be a Brit Nagydíjtól a pilótákat segítő elektronikus eszközöket, amelyek közé a kipörgésgátló, az indulásszabályzó és az automata váltó tartozik.
A Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) úgy döntött, hogy mégsem tiltja be a Brit Nagydíjtól a pilótákat segítő elektronikus eszközöket, amelyek közé a kipörgésgátló, az indulásszabályzó és az automata váltó tartozik. A tilalom így a 2004-es szezon elejétől válik érvényessé. A döntés hátterében állítólag az a levél áll, amelyben Sir Frank Williams és Ron Dennis, a Williams- és a McLaren-istálló igazgatója megfenyegette Max Mosleyt, az FIA elnökét, hogy feljelentik az új szabályok és azok közlésének stílusa miatt. Az FIA mindezt tagadja, és azt állítja, hogy túl kevés az idő annak a rendszernek a kifejlesztésére, amellyel ellenőrizheti a csapatokat. Bernie Ecclestone közben azon ügyködik, hogy megváltoztassa a kvalifikációs rendszert. A Malajziai Nagydíjon ugyan a két Renault került az első sorba, de az FIA alelnöke attól fél, hogy hosszú távon nem lesz ilyen éles a verseny, és megint a legjobb csapatoké lesznek a legjobb rajthelyek. Ralf Schumacher, a Williams német pilótája volt a leggyorsabb a barcelonai gyakorlás negyedik napján.Formula–1-es teszt, péntek: 1. Ralf Schumacher (német, Williams-BMW, Michelin) 1:17.591 (53 kör), 2. Coulthard (skót, McLaren-Mercedes, M) 1:18.258 (61), 3. Panis (francia, Toyota, M) 1:18.687 (63), 4. Gené (spanyol, Williams-BMW, M) 1:18.728 (108), 5. M. Schumacher (német, Ferrari, Bridgestone) 1:19.051 (40)