Az Espanyol új hazai és idegenbeli mezeit 2012 júliusában mutatják be. „Ez az új kapcsolat az Espanyollal újabb fontos lépés a cég számára, hiszen ezáltal erősödhet a márka jelenléte Spanyolországban. A La Liga kiemelten fontos a globális futball piacon, így a Puma „Újra támadásban" stratégiájának megvalósításához is fontos lépés, hiszen ezáltal is javul és erősödik a sport portfoliók teljesítménye és megerősítheti helyét a három vezető futballmárka között" – mondta el Christian Voigt, a Puma Nemzetközi Sport Marketing osztályának vezetője
A Puma spanyolországi menedzsere, Javier Ortega kiemelte, hogy az Espanyol és a Puma hasonló márka filozófiát és sok azonos értékeket vall. „Az RCD Espanyol az érzelem erejét hangsúlyozza, amit a Puma is megtestesít az öröm, lelkesedés és a szenvedély értékeket hangsúlyozva. A 2012/13 szezonban középpontba fog kerülni ez az együttműködés a marketing aktivitások során."
Joan Collet, az Espanyol vezérigazgatója hozzátette: „A Puma fogja ellátni ruházattal minden csapatunkat, köztük a junior, női és veterán együtteseket is, lehetővé téve, hogy az Espanyol erősítse az értékesítési lehetőségeit. Ez pedig csak akkor valósulhat meg, ha egy globális szinte vezető márkával dolgozunk együtt. Mint klub, nagyon büszkék vagyunk, hogy ezt a partnerséget létrehozhattuk."
Augustus Newton, az RCD Espanyol marketing és kommunikációs alelnöke kifejtette: „Nagy megelégedéssel tölti el az igazgatóságot az együttműködés. Biztosak vagyunk benne, nagyon gyümölcsöző kapcsolat elébe nézünk. A „Perico" rajongók mindig nagy elismerést mutattak a Puma iránt, így örömmel fogják otthonukba fogadni a futballt szenvedélyesen szerető Pumát."