A kiváló játékos 329 ezer dollárt, azaz csaknem 72 millió forintot hagyott ott a maranellói gyár gyönyörű termékéért. És, ahogy az egy Ferraritól elvárható: az autó nemcsak csodaszép, de félelmetesen erős és gyors is. A 4.5 literes V8-as motorból 570 lóerőt lehet kipréselni, amihez 540 Nm nyomaték is társul. A félelmetes erőt hétsebességes, duplakuplungos váltó viszi át a kerekekre, ami az F1-ben használt, kormányról vezérelt módon történik. Álló helyzetből mindössze 3.4 másodperc alatt gyorsul 100 km/-ra, a végsebessége pedig 325 km/h – a gyár közlése szerint.
A kiváló játékos 329 ezer dollárt, azaz csaknem 72 millió forintot hagyott ott a maranellói gyár gyönyörű termékéért. És, ahogy az egy Ferraritól elvárható: az autó nemcsak csodaszép, de félelmetesen erős és gyors is. A 4.5 literes V8-as motorból 570 lóerőt lehet kipréselni, amihez 540 Nm nyomaték is társul. A félelmetes erőt hétsebességes, duplakuplungos váltó viszi át a kerekekre, ami az F1-ben használt, kormányról vezérelt módon történik. Álló helyzetből mindössze 3.4 másodperc alatt gyorsul 100 km/-ra, a végsebessége pedig 325 km/h – a gyár közlése szerint.
Azt túlzás lenne állítani, hogy a kis szépség nem kér enni: ugyancsak gyári közlés szerint 13.3 liter üzemanyagot igényel 100 km-en – nyilván, tojással a gázpedál alatt. Szerencse, hogy odaát olcsó a benzin – igaz, 25 millió dolláros éves fizetéséből azért csak futja rá.