– Amikor bejelentettük hogy szeretnénk létrehozni a DVTK-sört, majd több más DVTK márkaterméket, akkor sokan kérdezték miért a sör az első brand? Azért, mert a sör és futball összekapcsolódik. Ez az első a sajátmárkás termékek közül, a közeljövőben jön a kávé, ásványvíz, energiaital és mások – idézi Dudás Hunort a klub hivatalos honlapja, a dvtk.eu. – Szeptembertől sok tárgyalást folytattunk, melyek során világossá vált, hogy a Dreher Sörgyárak Zrt. felismerte a klubban és a klub mögött álló szurkolókban rejlő potenciált és elkötelezett az együttműködés mellett. Ezért hosszútávú, 2015. június 30-ig érvényes, kizárólagos szerződést kötöttünk.
A klub honlapján a jövőben egy számláló mutatja majd, hogy mekkora bevételt jelentenek a klubnak a sajátmárkás termékek. Ezt a pénzt teljes egészében a szurkolókra, és a diósgyőri stadion komfortosabbá tételére fogják fordítani.
– Felcsillant a szemünk, amikor először hallottunk a DVTK-sör tervéről. Nem kell bemutatni a kiemelt népszerűségű DVTK-t, akivel nem csak szponzorációs szerződést kötöttünk, hanem "házasságot". Hozományként nem csak sörünket, hanem a rendelkezésre álló marketing-, és kereskedelmi know-how-t, valamint disztribúciós hálózatunkat hozzuk – mondta Kerekes Péter, a Dreher Sörgyárak Zrt. marketing igazgatója. – A DVTK-sör jó minőségű és népszerű ízvilágú termék, amely széles tömegeket céloz meg - folytatta. - Április elejétől kapható Borsod-Abaúj-Zemplén megye élelmiszerboltjaiban és sörözőiben üveges, dobozos formában és fontos, hogy elérhető áron kínáljuk. Az elérhető ár árusítóhelyenként változik, de hozzávetőlegesen 150 forintot jelent. Az értékesítés támogatására online és kültéri marketingkampányt indítunk, és vasárnapi Videoton elleni mérkőzésen már megkóstolhatják a szurkolók a csapolt sör a Diósgyőri Stadionban.