Lionel Messi, Frank Lampard, Didier Drogba, Fernando Torres, Sergio Agüero és Jack Wilshere – ők alkotják most a Pepsi válogatottját, akik úgy muzsikálnak, ahogy Calvin Harris diktálja az ütemet.
A Kick in the Mix címet viselő kisfilm egyelőre nem látható, de a kampányhoz készült fotók már igen: ebből kiderül, hogy az üdítőital-gyártó marketingesei szerint is Messi a pályák királya, egyértelmű, hogy a csapat vezére.
A Soccerbible.com oldalon olvasható információkból csak annyi derül ki, hogy a fiúk nyilván focizni fognak, méghozzá rendhagyó körülmények között, azaz még csak véletlenül sem a zöld gyepen.
A foci és a zene szerves egységet képez majd: előbbi sebessége, tempója és a játékosok technikai tudása ötvöződik majd a zene által közvetített ritmussal, energiával és elhivatottsággal. Nem mi mondtuk...
„A Pepsi mindig is a popkultúra középpontjában volt. Közös nevezőre hozni a focit és a zenét ma, amikor a tánczene ilyen elképesztően népszerű, egészen fantasztikus érzés. A zene szerves része a játéknak, hozzá tartozik a focihoz és a szurkoláshoz, azaz teljesen természetes volt, hogy összekapcsoljuk a két dolgot" – adott szakmai keretet a történetnek Leo Messi, aki már öt éve a Pepsi egyik legfontosabb reklámhordozója.
„Először részesévé válni egy Pepsi kampánynak, valami csodálatos dolog. Emlékszem, amikor még gyerekkoromban néztem a Pepsi reklámokat az akkori legendákkal a képernyőn, akik a Pepsi történelem részei voltak. Úgyhogy az idei kampányban szerepelni különösen felemelő érzés" – így az egyik újonc, Jack Wilshere.
„Nagyszerű érzés volt az első Pepsi reklámom forgatása, ahol világklasszis játékosok vettek körül. Azt hiszem, ez egy olyan film lesz, amelyet mindenki újra és újra meg akar nézni. Alig várom, hogy a rajongóim láthassák végre" – mondta a másik Pepsi-újonc, Sergio Agüero.