Liuzzi új kihívásaLiuzzi új kihívása
FORCE INDIA. Vitantonio Liuzzi, a Force India tartalék pilótája megállapodott az A1 GP-ben szereplő olasz csapattal, így a hét végi, algarvei futamtól kezdve hazáját képviseli a nemzetek autósportvilágbajnokságában. Liuzzi a télen sem unatkozott, nyolc Speedcar-viadalon (a NASCAR ázsiai verziója) indult el.
Fejlesztenek a csapatok
DIFFÚZOROK. Bár hivatalosan csak jövő kedden dől el, hogy szabályosak-e a Brawn, a Toyota és a Williams által használt diffúzorok, a többi csapat már fejleszti saját megoldását. A hírek szerint a McLaren, a Renault és a Force India már a Kínai Nagydíjon bevetheti saját új padlólemezét, amellyel a BMW és a Ferrari az ötödik versenyre készülhet el, míg a legnehezebb feladata a Red Bullnak (és a Toro Rossónak) van, mert autójának hátsó kiképzése miatt azt a legbonyolultabb átalakítani.
Ki is a tartalék?
BRAWN. Miközben a Honda utódja mindkét idei futamon győzelmet aratott, a háttérben dúl a harc a pozíciókért. A tartalék pilótai állást állítólag Anthony Davidson kapta meg (a brit amúgy is ott van a futamokon a BBC szakkommentátoraként), de a posztot tavaly betöltő Alex Wurz ragaszkodik a szerződésében foglaltakhoz, ennek értelmében ő a harmadik számú sofőr.
Univerzális ötlet
FIA. Max Mosley FIA-elnök támogatja az Audi új koncepcióját, amely szerint egyetlen motor különböző változataival több versenykategóriát is el lehetne látni. Azaz egy erőforrás normál változata 250 lóerős teljesítménnyel megfelelne a Formula–3-as sorozatnak, ugyanaz turbóhajtással, 700 lóerővel a Formula–1-nek.