Az előzetesen megadott ver senykiírásban jelölt két pálya közül a rövidebbet kellett teljesítenie a mezőnynek, mert félő volt, hogy a szél elfogy a hoszszabb pálya végére. Így igazán izgalmas verseny alakult ki, hiszen a legjobbak bőven egy órán belül teljesítették a távot. A szoros befutót jól jellemzi, hogy az első három hajó, a Sfinx, az Írókéz és a Capella alig ötperces különbséggel ért be háromnegyed órás hajózást követően.
A Yardstick I hajóosztályban a számított eredmények alapján a Sfinx, Madicken, Írókéz trió végzett az élen, a Yardstick II-ben az IMI Jé, Feleselő, Égi sorrend alakult ki. A legkisebb hajók között, a Yardstick IIIban a Dudunak jött ki a legjobban a lépés, a Szalakótát és a Szi-Vit utasítva maga mögé.
A verseny végére eldőltek a nagy kérdések is, minden hajóosztályban kialakult a végeredmény. A Yardstick I-ben az egész évben remek teljesítményt nyújtó Kepi (kormányos: Czédula Tibor) legénységének a nyakába került az aranyérem, a Sfinx (k.: Lange Péter) és a Virgonc (k.: Mezriczky Miklós) csapatát megelőzve. Érdekesség, hogy ebben a hajóosztályban az első három egység mellett egyedül az összetettben negyedik helyen végző Carrera (k.: Vitéz Hernádfalvy Mihály) indult valamennyi versenyen.
A Yardstick II-ben a többszörös magyar bajnok, olimpikon Székely Antal kormányzásával rajthoz álló IMI Jé/Uniqa bebiztosította a bajnoki címet a Kisvacak (k.: Lábady Zsolt) és a Márta (k.: Nagy Károly) csapatát megelőzve.
Egész esztendőben a Yardstick III hajóosztály csapatai között volt a legszorosabb a harc a bajnoki címért, amelyet végül a Nédli Attila kormányozta Bátor szerzett meg, két ponttal megelőzve a Dudut (k.: Szabó László). A bronzérmet Gerencsér József Szi-Vi nevű hajója szerezte meg.
Az Uniqa-Regatta nagyhajós bajnokság idei hét futamán mintegy 610 hajó indult, amivel a rendezvénysorozat az egyik legnagyobb hazai vitorlássorozattá nőtte ki magát.