Nem akadtak el, nem süllyedt el a kocsi a homokban (ez csoda is lett volna, hiszen körülbelül a harmadik dűnénél tartottak), egyszerűen nem volt magyarázat. Még szerencse, hogy rajthoz állt a viadalon a legutóbbi Dakar-ralit újoncként sikerrel teljesítő Szobi Balázs, Éder Attila, Jobbágy Ákos kamionos trió, mert így Kisnek nem kellett feladnia a versenyt. A Flex-csapat kamionja úgy rángatta maga mögött az autót a szervizpontig, mint Floki a lábtörlőt – a sebességről csak annyit, hogy így „párban” több vetélytársukat megelőzték. Kisék persze így is jócskán lemaradtak, sőt büntetést is kapnak majd a kihagyott ellenőrző pontok miatt, viszont némi vigaszt jelenthet számukra, hogy legalább nem a Dakar-rali első sivatagi napján ment tönkre az autó. Azért is utaztak Egyiptomba, mert homokdűnék között még nem próbálták ki az új autót, és szerették volna, ha kiderülnek a gyermekbetegségek. Nos, a szervizcsapat az első éjszaka biztosan nem pihen, miközben a magyar kamionos csapat azzal a kellemes érzéssel hajthatja álomra a fejét, hogy megvolt a napi jó cselekedete.
Fáraó-rali, Vk-futam
1. szakasz, Kairó–Baharija (szelektív szakasz: 340 km). Autósok: 1. Smakov, Mescserjakov (orosz, Buggy Zil), 2. Müller, F. Lurquin (francia, belga, Nissan Pick-up), 3. Monterde, J. M. Lurquin (spanyol, belga, BMW X5), ...24. Kis, Czeglédi (magyar, Nissan Pick-up)
A Szobi Balázs, Éder Attila, Jobbágy Ákos trió eredményéről lapzártánkig nem érkezett hír.
Fáraó-rali, Vk-futam
1. szakasz, Kairó–Baharija (szelektív szakasz: 340 km). Autósok: 1. Smakov, Mescserjakov (orosz, Buggy Zil), 2. Müller, F. Lurquin (francia, belga, Nissan Pick-up), 3. Monterde, J. M. Lurquin (spanyol, belga, BMW X5), ...24. Kis, Czeglédi (magyar, Nissan Pick-up)
A Szobi Balázs, Éder Attila, Jobbágy Ákos trió eredményéről lapzártánkig nem érkezett hír.