Mély, poros talaj, gyors és technikás szakaszok, szakadó eső és sár – minden volt szombaton, ami miatt a terepralit szeretik a versenyzők. Ami pedig az eredményt illeti: a Kis Sándor, Czeglédi Péter duó tartani tudta a pénteken megszerzett vezető pozícióját, sőt növelni is tudta előnyét, bár az még mindig nem megnyugtató.
Meggyesi Bálint
Palik László kockáztatott, ezúttal keményebben nyomta a gázpedált
Meggyesi Bálint
Palik László kockáztatott, ezúttal keményebben nyomta a gázpedált
Kis az első szakaszon nagyon belekezdett, a nagy sietségben azonban beleesett egy lyukba: először az egyik, majd a másik oldalon állt két kerékre a Nissan, és persze a pilóta azonnal visszavett a tempóból. Ezután volt egy kis eltévedése (szembetalálta magát egy nagy vaskapuval, és ezzel nem volt egyedül: többen is odatévedtek), összességében azonban elégedett lehetett a napi történésekkel.
A második helyen változás történt: Palik László bár nem volt elégedett a Nissanja beállításaival (a szervizparkokban folyamatosan változtattak rajta), elég gyors volt ahhoz, hogy felzárkózzon Kis mögé. Legutóbb ők ketten (egyébként csapattársak) hatalmas csatát vívtak a végső győzelemért – és akkor Palik volt a jobb. Persze neki az az elve, hogy nem valaki ellen kell versenyezni, hanem a lehető legtöbbet kihozni az autóból, és akkor nem lehet baj.
A képzeletbeli dobogó harmadik fokát Ács László foglalja el, alig egy perccel lemaradva Palik mögött. Az utolsó szelektív szakasz előtt mindössze egy másodperc (!) volt köztük a különbség, ám Ács száraz talajra való gumit tett fel az autójára, emiatt össze-vissza csúszkált, járt a szántásban, a fák között, csak éppen az úton nem. Ezen a szakaszon Szalay Balázsnak volt szerencséje: ő sárgumikkal száguldott, méghozzá kiválóan – szakaszsiker lett a jutalma. Szalay egyébként még mindig harcban lehet a dobogós helyekért, ha nem téved el a 120 kilométeres szakaszon (ugyanott, ahol Kisék is, csak éppen a GPS-pontot keresgélve neki tovább tartott visszatalálni az útra), akkor már most előrébb tarthatna a negyedik pozíciónál.
A motorosoknál (ez különleges kezdeményezés, az ő eredményük nem számít bele a bajnokságba) a Dakaron is bizonyító Varga Ákos vezet a még mindig a sivatagban szerzett sérüléseivel bajlódó Kátai Péter előtt.
Bertinus-kupa, az ob 3. futama, Kaposvár Abszolút sorrend a 2. nap után (ideiglenes eredmény): 1. Kis Sándor, Czeglédi Péter (RTL Motorsport Klub, Nissan Pick-Up) 2:35:17, 2. Palik, Darázsi G. (RTL Motorsport Klub, Nissan Pick-Up) 2:52 perc hátrány, 3. Ács, Bagics (RTL Motorsport Klub, Nissan Pick-Up) 3:55 p h.