Az NSO ajánlja:
Mindent a 2005-ös rali-vb-ről:
Csapatok, pilóták, autók
Futamról futamra 2005-ben
A rali-világbajnokság győztesei
A 2004-es vb végeredménye
Futamról futamra 2004-ben
A 2003-as idény
Technikai sportok lexikon
Rali: Loeb a favorit
A rali-világbajnokság egyre jobban kezd hasonlítani a Formula-1-re, már ami azt a szituációt illeti, hogy egy versenyző kiemelkedik a mezőnyből, és a többiek legfeljebb az ezüstéremért csatázhatnak. Habár, az összetett pontversenyben toronymagasan vezető Sebastien Loeb legutóbb Finnországban nem tudta győzelemre vezetni Citroënjét, előnyét így is növelte a pontversenyben.
Az NSO ajánlja:
Mindent a 2005-ös rali-vb-ről:
Csapatok, pilóták, autók
Futamról futamra 2005-ben
A rali-világbajnokság győztesei
A 2004-es vb végeredménye
Futamról futamra 2004-ben
A 2003-as idény
Technikai sportok lexikon
Mindent a 2005-ös rali-vb-ről:
Csapatok, pilóták, autók
Futamról futamra 2005-ben
A rali-világbajnokság győztesei
A 2004-es vb végeredménye
Futamról futamra 2004-ben
A 2003-as idény
Technikai sportok lexikon
Egy gondolat erejére érdemes még visszatérni a "hazai menő" kérdésköréhez, ugyanis bejelentette visszavonulási szándékát a legjobb német ralis, Armin Schwarz. Az alsóbb kategóriákban honfitársainkért is szoríthatunk: Pénzes Zsolt egy Renault Clio RS2000-es volánja mögött az N3-as kategóriában rajtol, Ollé Sándor (Suzuki Ignis) és Kakuszi Zsolt (Volkswagen Polo) pedig a Super 1600-osok közt próbál szerencsét. Mindhárman újoncok a világbajnoki porondon, talán az ebből adódó drukk miatt Ollé (sárvédő) és Kakuszi (felni) is megtörte egy kicsit az autóját, de az indulásuk szerencsére nem forog veszélyben. A kiváló minőségű asztfalton 6 gyorsaságin, összesen 140 kilométer vár a magyar fiúkra.
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik








