Nem történt meglepetés, Sebastien Loeb tegnap könnyedén kormányozta be az első helyre Citroen Xsara WRC-jét azt követően, hogy az első két napon - főleg szombaton, amikor az összes (!) szakaszt megnyerte - fölényesen utasította maga mögé a mezőnyt. A brillírozó francia versenyző mellett csapattársa, Carlos Sainz került a figyelem középpontjába. A veterán spanyol ugyanis minden bizonnyal pályafutása utolsó raliversenyén vett részt Görögországban, ahol a pódiumon búcsúzhatott az őt imádó közönségtől, hozzásegítve a Citroent ahhoz, hogy átvegye a gyártók versenyében az első helyet a Peugeot-tól.
Mi vagyunk a legjobbak: a vb-pontversenyt is vezetô Loeb, Elena duó így ünnepelte újabb futamsikerét
Mi vagyunk a legjobbak: a vb-pontversenyt is vezetô Loeb, Elena duó így ünnepelte újabb futamsikerét
A vasárnap voltaképpen eseménytelenül zajlott, az első nyolc, azaz a pontszerzők pozíciója nem változott. Talán csak a finn Hirvonen nyomta a kelleténél jobban a gázpedált, miután vérszemet kapott az utolsó előtti gyorsasági megnyerését követően (az utolsó szakasz is az övé lett), no meg a nyolcadik helyért küzdő Petter Solberg, aki még az első nap úgy odavágta Subarujának hátsó részét, hogy a mechanikai károk miatt esélye sem lehetett a győzelemre - végül még pontot sem szerzett.
Mindez Loebnek kedvezett leginkább: a mezőny immár tagadhatatlanul leggyorsabb tagja több mint másfél perces előnnyel fejezte be az Akropolisz-ralit Gardemeister előtt. A francia ezzel 23 pontra növelte előnyét az összetettben Petter Solberggel szemben, továbbá beállított, illetve megdöntött két rekordot is. Rajta kívül csak Didier Auriol tudott egy idényen belül hat futamot megnyerni, ám neki is csak egyszer (1992) sikerült, Loeb viszont már tavaly is véghezvitte ezt a bravúrt. Zsinórban öt futamgyőzelmet viszont még senki sem aratott Loebön kívül.