Az első négy futamon a vártnál jóval gyengébb teljesítményt nyújtó Williams és BAR Formula-1-es istállók új aerodinamikai módosításokat vezettek be autóiknál.
A Williams FW27-es konstrukcióján rengeteg apró változtatást hajtottak végre. "Február óta nagyon komoly fejlesztéseket folytatunk" - mondta el Sam Michael, az istálló technikai igazgatója, aki azt is elárulta, az autók rajtján is sokat dolgoztak az utóbbi hetekben. "Az módosítások nagy része az autó orrán lesz majd látható" - közölte a szakember.
Hasonlóképpen a BAR-Honda is megújított aerodinamikai csomaggal készül a hétvégi Barcelonai Nagydíjra, és a Honda V10-es motorján is eszközölnek módosításokat. "Minden afelé mutat, hogy újabb jó szereplésnek nézünk elébe" - mondta el a csapat újdonsült sportigazgatója, a tengerentúli gyorsasági autós sorozatokban már bizonyított Gil de Ferran (képünkön).
Mint ismeretes, a Williams-BMW autói csak 14, míg a BAR-Honda versenyzői mindössze 10 pontot szedtek össze az idény első négy versenyén.
Az NSO ajánlja:INTELLIGENS FORMULA-1-ADATBANKSan Marinó-i Nagydíj - pályarajz, program, korábbi győztesek, idei eredményekA vb állásaAdatbank: csapatok, pilótákAdatbank: futamról-futamraMindent a 2005-ös világbajnokságrólFormula-1-lexikonFutamról futamra, 2005Formula-1 adatbankA 2004-es vb végeredményeFutamról futamra, 2004EdzéspárbajTechnikai sportok lexikon