A Juventus követi az Arsenal példáját, és valószínűleg eladja futballstadionja nevét egy szponzornak, amely hajlandó finanszírozni a létesítmény-beruházást. Az olasz labdarúgó-élvonalban az élen álló torinói együttes klubja kénytelen átépíteni a Stadio delle Alpit.A Juve hazai meccsein rendre alig van néző, egyrészt mert a "zebrák" országosan népszerűbbek, mint Torinóban (!), másrészt a játékteret körbeölelő futópálya miatt a stadion hangulata nem az igazi. A múlt heti Juve-Bayern München rangadón például mindössze 18 ezren "lézengtek" a lelátókon.A Juventusnál már be is jelentették, hogy szerződést kötöttek az Envision nevű céggel, amely a Los Angeles-i székhelyű Wassermann Media Group leányvállalata. Az Envision feladata, hogy a stadion névadóját és a csapat mezszponzorát megtalálja.Az Envision legutóbbi referenciája, hogy tető alá hozta az angol Arsenal és az Emirates Airlines szponzori megállapodását, amely 100 millió angol fontot (több mint 35,5 milliárd forintot) hoz a konyhára, és az angol labdarúgás történetének legnagyobb értékű szerződése. Az Arsenal új otthona a támogatás fejében az Emirates Stadium nevet viseli majd.Az átépített Stadio delle Alpi a Juventus tervei szerint 30-40 ezer néző befogadására lesz alkalmas, amely a fele a mostani kapacitásának. (Reuters/KEZ)