A verseny után szinte mindenki szidott valakit: a Ferrari Montoyát, a Williams a Ferrarit, Alonso Ralf Schumachert, Button Da Mattát, Coulthard és Fisichella a BAR-t, Barrichello és Da Matta a versenyigazgatókat.
Trulli (balra) és Button örülhetett
Trulli (balra) és Button örülhetett
Trulli (balra) és Button örülhetett
Trulli (balra) és Button örülhetett
No de menjünk sorjában! Ross Brawn, a Ferrari technikai igazgatója alattomosnak nevezte Montoyát, amiért belehajtott Michael Schumacherbe, bár beismerte, hogy a német akkor sem nyert volna, ha célba ér. Patrick Head, a Williams technikai igazgatója megvédte pilótáját, mondván: Schumi hibázott, amikor a sötét alagútban melegítette a fékjét. Az FIA senkit sem büntetett meg. Alonso azért támadta Ralfot, mert nem engedte el, de a német szerint a rutintalan spanyol hibázott, mert nem várta meg, hogy lehúzódjon előle, hanem a legveszélyesebb helyen előzött, elkapkodta a manővert. Abban sokan egyetértettek, hogy Szatónak ki kellett volna állnia a versenyből, mert várható volt, hogy balesetet fog okozni a műszaki hibás autója. A füstben ütköző DC és Fisico a BAR-istállót hibáztatta, míg Barrichello szerint a versenybíróknak kellett volna kiinteniük a japánt. Button szerint Da Matta feltartotta őt a lekörözéskor, de a brazil ezt nem így gondolta. Trulli nem panaszkodott, örült a sikerének, és annak, hogy legyőzte Schumachert. "Bár vezetett, amikor kiesett, még lett volna egy boxkiállása, tehát úgyis legyőztem volna" – mondta az olasz. ---- 5 ---- &