Két napon belül a második Jordan-Ford törött össze újonc Formula1-es pilóta keze alatt. Ám amíg kedden a német Timo Glock 54 kört sikeresen teljesített a sárga négykerekűvel, szerdán a belga Bas Leindersnek egy sem kellett ahhoz, hogy a falnak csapja az autót.
Alighogy elhagyta a boxutcát, hideg gumijai miatt kicsúszott a pályáról, és késő délutánig, autója rendbehozataláig nem tesztelhetett. A tréningen egyébként a Williams-BMW-k folytatták kedden megkezdett sikersorozatukat, Ralf Schumacher szerdán is a leggyorsabb tudott lenni. A némethez hasonlóan az idei autóját próbálgatja már a Renault, a Sauber és a Jaguar is, és amíg előbbi gond nélkül dolgozik, utóbbi kettőnél némi (?) probléma adódott. A Renault új R24-eséről a francia csapat vezetői és Jarno Trulli is csupa jót mondott el, az első tesztnapok után nagyon reménykednek a csapattagok (igaz, Fernando Alonso komolytalannak találta, hogy vb-esélyesként emlegessék). A Saubert közben azzal vádolták meg, hogy lemásolta a tavalyi Ferrarit, de a svájci team vezetői és az FIA illetékesei is nevetségesnek találták azokat a felvetéseket, hogy a C23-as csupán egy átfestett F2003-as. A Jaguarnál a pályán nyújtott gyenge teljesítmény a téma, a vasárnap bemutatott zöld gép két és fél másodperccel elmarad a Williams-BMW-ktől, és ez aggodalomra ad okot a Milton Keynes-i vezetők körében. A Ferrari hétfőn mutatja be új 655-ösét, így a csapat a héten az F2003-assal tesztel Barcelonában. Csütörtökön Michael Schumacher is csatlakozott a munkához, a hatszoros világbajnok először ült a volán mögé a tavalyi idényzáró Japán Nagydíj óta. A német koronájára "hivatalosan" is bejelentkezett a Valenciában tesztelő Kimi Räikkönen, aki elmondta, a tavalyi idény tapasztalataira építve jó eséllyel pályázik a vb-címre.