A 2003-as enduro-vb menetrendje
Március 15–16.: Portugál GP (Lousa); március 22–23.: Spanyol GP (Salamanca); március 29–30.: Marokkói GP (Tetouan); április 12–13.: Görög GP (Kalavrita); május 10–11.: Francia GP (Aigueperse); május 17–18.: Olasz GP (Rodengo Saiano); június 7–8.: Finn GP (Jämsä); június 14–15.: Svéd GP (még nincs helyszín); november 2–8.: Nemzetközi Hatnapos (Brazília, Fortaleza)
A 2003-as enduro-vb menetrendje
Március 15–16.: Portugál GP (Lousa); március 22–23.: Spanyol GP (Salamanca); március 29–30.: Marokkói GP (Tetouan); április 12–13.: Görög GP (Kalavrita); május 10–11.: Francia GP (Aigueperse); május 17–18.: Olasz GP (Rodengo Saiano); június 7–8.: Finn GP (Jämsä); június 14–15.: Svéd GP (még nincs helyszín); november 2–8.: Nemzetközi Hatnapos (Brazília, Fortaleza)
A Dorna azt szerette volna, ha jövőre már csak három kategóriában versenyeznek a pilóták. A jelenlegi öt géposztály azonban csak egy évvel később, 2004-ben fog lecsökkenni háromra, a 125-ös, a 250-es és az 500-as kategóriákra. A Dorna géposztályonként maximálisan 40 főt engedélyezett volna elrajtolni, ám ezt is megvétózták az endurósok: jövőre 50 motoros versenyezhet minden kategóriában. A legnagyobb terepmotoros hagyományokkal rendelkező endurósok az 1913 óta létező nemzetközi hatnapos versenyt sem engedték megszüntetni azt követően, hogy a Dorna egy új elnevezésű csapat-vb-t szeretett volna bevezetni, a Nemzetek Enduróját. A spanyol cég egy másik terve is kudarcba fulladt, jövőre a vb-futamok maximális időtartama még nem lesz öt óra.
Egy forradalmi jelentőségű szabálymódosítást mégis elért a Dorna. Az enduro lényege, hogy a motorosoknak a viadalok alatt saját maguknak kell szerelniük a gépüket, mindenféle külső segítség nélkül. Ez a hagyomány jövőre megtörik – a kijelölt szervizállomásokon csak a kerékcserét kell egyedül végrehajtaniuk a pilótáknak. Az összes többi szervizmunkát szerelők is elvégezhetik!