Maszuoka villámrajtot vett, a magyarok célba értek

T. A.T. A.
Vágólapra másolva!
2002.06.05. 21:07
Címkék
Egy úgynevezett hurokszakasszal kezdődött az ötnapos Marokkó-rali, a tereprali Világkupa idei negyedik viadala. Ez azt jelenti, hogy nem költözött új táborhelyre a mezőny, hanem egy hatalmas  pontosan 317 kilométeres kört leírva  visszatért Erfoudba.
Az autósok közül Maszuoka Tosihiro teljesítette a leggyorsabban a távot, a Dakar-címvédő japán sofőr 47 másodperccel előzte meg a francia autóépítő zsenit, Jean-Louis Schlessert. Az összetett pontversenyben pillanatnyilag vezető Stéphane Peterhanselnek ezúttal meg kellett elégednie a harmadik helyezéssel, de még nincs veszve semmi, két és fél perces hátránya simán ledolgozható a hátralévő négy nap alatt. A viadal magyar vonatkozásáról el kell mondanunk, hogy mindkét hazai páros sikeresen túl van az első résztávon: a Kis Sándor, Czeglédi Péter duó a 35., a Palik László, Szellem Zoltán kettős a 37. helyen zárta a szerdai napot. "Nagyjából ugyanazt a speciálszakaszt teljesítettük, amit januárban a Dakaron – mondta Palik László. – Köves résszel kezdődött, aztán bementünk a dűnék közé, és végül levezetésképpen megint kövön autóztunk. Jobb hátsó durrdefektet kaptunk,
Marokkó-rali, a Vk 4. futama
1. nap. Erfoud–Erfoud, össztáv: 317 km (ebbôl speciálszakasz: 278 km)
Autósok: 1. Maszuoka, Schulz (japán, német, Mitsubishi Pajero) 2:47:28, 2. Schlesser, Magne (francia, Schlesser Buggy) 43 másodperc hátrány, 3. Peterhansel, Cottret (francia, Mitsubishi Pajero) 2:38 perc h., ...35. Kis Sándor, Czeglédi Péter (magyar, Nissan Navara) 2:40:16 ó h., ...37. Palik László, Szellem Zoltán (RTL Motorsport Klub, Toyota Landcruiser) 3:22:38 ó h.
Motorosok: 1. De Gavardo (chilei, KTM) 3:06:42, 2. Sainct (francia, KTM) 1:30 p h., 3. Despres (francia, KTM) 5:17 p h.
Következik: 2. nap, Erfoud–Ouled Driss, össztáv: 335 km (ebbôl speciálszakasz: 294 km)
Marokkó-rali, a Vk 4. futama
1. nap. Erfoud–Erfoud, össztáv: 317 km (ebbôl speciálszakasz: 278 km)
Autósok: 1. Maszuoka, Schulz (japán, német, Mitsubishi Pajero) 2:47:28, 2. Schlesser, Magne (francia, Schlesser Buggy) 43 másodperc hátrány, 3. Peterhansel, Cottret (francia, Mitsubishi Pajero) 2:38 perc h., ...35. Kis Sándor, Czeglédi Péter (magyar, Nissan Navara) 2:40:16 ó h., ...37. Palik László, Szellem Zoltán (RTL Motorsport Klub, Toyota Landcruiser) 3:22:38 ó h.
Motorosok: 1. De Gavardo (chilei, KTM) 3:06:42, 2. Sainct (francia, KTM) 1:30 p h., 3. Despres (francia, KTM) 5:17 p h.
Következik: 2. nap, Erfoud–Ouled Driss, össztáv: 335 km (ebbôl speciálszakasz: 294 km)
és a szakasz utolsó részében már fékproblémákkal is küszködtünk. Az a lényeg azonban, hogy elértünk a célig. Este nekilátunk a szerelésnek, mert a Toyotát bizony megviselte a terep, csak a gumipókoknak köszönhető, hogy a motorháztetőt nem hagytuk ott a sivatagban.”
A motoros mezőnyben a chilei Carlo de Gavardo vitte a prímet, mögötte két francia márkatárs, Sainct és Despres ért célba. A januári Dakaron győzedelmeskedő Meoni a negyedik, a legutóbbi sivatagi viadalon, Tunéziában győzedelmeskedő Roma pedig csaknem negyedórás hátránnyal a hatodik.
Legfrissebb hírek

Húsz évre börtönbe kell vonulnia a kínai labdarúgó-válogatott volt szövetségi kapitányának

Minden más foci
41 perce

Egy éve nem játszik, mégis szerződést hosszabbított csatárával a Juventus

Olasz labdarúgás
41 perce

Súlyos pénzbírság az Eb-n a stadion tetejére mászó szurkolónak

Minden más foci
1 órája

Vettel: A gyermekeim azt mondták, hogy már nem versenyezhetek

F1
1 órája

Tudta, mi az élet sója: 125 éve született Keresztes Lajos

Népsport
1 órája

Futball a történelem árnyékában – olaszországi utazás, 5. rész

Képes Sport
2 órája

Visszavonult a Tripla Arany Klub egyetlen finn hokisa

Jégkorong
2 órája

Nedim Remili: Hatalmas az IQ a csapatban, így könnyű együtt játszani

Kézilabda
2 órája
Ezek is érdekelhetik