Az első futamban az amerikai Steven Holcomb kormányozta egység volt a leggyorsabb új pályacsúccsal, 23 századdal megelőzve a kanadai egyes csapatot, de a három német egység is háromtizeden belül volt hozzájuk képest.
Rengeteg volt a borulás, és ráadásul nem csak az amatőrök, hanem a profik is: osztrákok, oroszok, britek, sőt az egyik amerikai csapat is fejjel lefelé ért célba. Ráadásul a hóesés is zavarta a versenyzőket. Így aztán a második futamban a még jobb időjárási körülmények között lejövő svájciak jöttek fel a negyedik helyre.
A kettesben bajnok Lange is éppen csak meg tudta menteni csapatát a borulástól. Így is maradt a harmadik helyen, de egyre jobban távolodott az éllovasoktól. Igaz, a kanadaiak csak két századot tettek hozzá, azaz megduplázták a különbséget. Az amerikaiak viszont megint új pályacsúcsot értek el, s már négytizeddel vezetnek.
Rengeteg volt a borulás, és ráadásul nem csak az amatőrök, hanem a profik is: osztrákok, oroszok, britek, sőt az egyik amerikai csapat is fejjel lefelé ért célba. Ráadásul a hóesés is zavarta a versenyzőket. Így aztán a második futamban a még jobb időjárási körülmények között lejövő svájciak jöttek fel a negyedik helyre.
A kettesben bajnok Lange is éppen csak meg tudta menteni csapatát a borulástól. Így is maradt a harmadik helyen, de egyre jobban távolodott az éllovasoktól. Igaz, a kanadaiak csak két századot tettek hozzá, azaz megduplázták a különbséget. Az amerikaiak viszont megint új pályacsúcsot értek el, s már négytizeddel vezetnek.
FÉRFI NÉGYES BOB, ÁLLÁS KÉT UTAM UTÁN | |
1. Egyesült Államok (Holcomb, Mesler, Tomasevicz, Olsen) | 1:41.75 |
2. Kanada (Rush, Bissett, Brown, Le Bihan) | +0.40 |
3. Németország (Lange, Kuske, Rödiger, Putze) | +0.44 |