A Newcastle United hétfőn kötött megállapodást a Premier Lingerie nevű céggel, amely kifejezetten a futballcsapatok ajándékboltjainak polcait célozza meg termékeivel. Egyrészt a női szurkolóknak kínálnak a szokásos maszkulin ajándéktárgyak dömpingjében valami személyre szólót, másrészt a férfiaknak is megkönnyítik ezzel a karácsonyi, születésnapi, házassági évfordulós ajándékvásárlást. Hiszen, nincs annál jobb érzés, amikor az ember: 1. nem felejti el a fenti eseményeket, 2. ilyenkor nyomós indokkal költheti a pénzt kedvenc csapata ajándékboltjában.
A Newcastle boltjában a jövőben a legkülönfélébb bugyik, melltartók, harisnyák és a harisnyakötők, babydollok és egyéb fehérneműk közül lehet választani – természetesen valamennyin ott díszlik majd a Szarkák címere.
„Boldogok vagyunk, hogy a Newcastle Uniteddel dolgozhatunk együtt – mondta Paul Robinson, a fehérneműs cég igazgatója. – Ez egy nagyon komoly klub, masszív rajongótáborral. Gondoljanak csak bele: ma már a meccsre járó futballszurkolók 20%-a hölgy, de eközben az ajándékboltok kínálatának csupán 3-5%-a szól nekik. A klubok többsége megelégszik azzal, hogy tart néhány rózsaszín pólót a csapat emblémájával – de ez kevés. Mi ezen szeretnénk változtatni."
Az észak-angliai klub egyébiránt nem az első Premier League-klub, amelyik a hölgyeknek is kedveskedik: a Wolverhampton Wanderers nyitotta ezt a sort még 2010 karácsonya előtt.