Guillermo Tofoni, a szövetség szóvivője elmondta, az első meccsre valószínűleg szeptemberben kerül sor, míg további kettőt az Euro 2012 selejtezői idején vívnának, amelyek „szabadnapok” a dél-amerikai válogatottaknak.
„Meg akarjuk nyitni a piacot válogatott szinten is, és az argentin nemzeti csapat ma jó üzlet – nyilatkozta Tofoni. – Az argentin válogatott név ma legalább olyan erős, ha nem erősebb, mint a Barcelona vagy a Real Madrid.”
A szövetség a Cardenas Marketing Network céggel egyezett meg, amelynek már jelentős múltja van a hasonló mérkőzések szervezésében. Az 1990-es évek kezdetétől több dél-amerikai válogatottat az USA-ba csábítottak felkészülési meccset vívni. A cég nem hozta nyilvánosságra az üzlet anyagi részleteit, de Tofoni elmondása szerint ez minimum egymillió dollárt plusz költségtérítést jelent Argentínának.