Mindkettőjükre nagy nyomás nehezedik, de Hamilton van könnyebb helyzetben. Mert végül is mit tehet Massa? Mindent föltesz egy lapra, és vagy hibázik, vagy nyer, de legalább megpróbálja. Illetve van még egy lehetőség: a Ferrari-csapat ugyanazt a taktikát követi, mint tavaly velem szemben Faubel, vagyis megpróbálja feltartani Hamiltont, de annak meg kiszámíthatatlan a végkimenetele. Hamiltonnak ezzel szemben okosan kell autóznia, és nem hiszem, hogy gond lesz vele, mert szerintem tanult a Japán Nagydíj rajtjánál történt féktávos ügyből – már korántsem annyira forrófejű, mint régebben. S hogy nehéz-e győzelmi kényszer nélkül versenyezni? Könnyebb, mint győzelmi kényszerrel. Hamiltonnak nem kell rizikót vállalnia, de ha beállítanak neki egy olyan autót, amelynek elég gyors a ritmusa ahhoz, hogy nyolcvanszázalékos teljesítménnyel is nyerni lehessen vele, akkor senki sem kérheti arra, hogy vegye vissza a gázt.