Alonso barátja az áldozatAlonso barátja az áldozat
BALESET. Nyilvánosságra hozták a szombati magny-cours-i helikopter-baleset halálos áldozatai nak kilétét. Egyikük Emmanuel Longobardi, aki az F1-es csapatok nagy részének öltöztetéséért felelős cég ügynökeként dolgozott, jó barátságot ápolt Fernando Alonsóval is. Életét vesztette Pierre Bennehard, a helikopter pilótája és az új-zélandi Simon MacGill is, aki VIPvendégként tartózkodott a Francia GP-n. A két túlélő Nicolas Duquesne, a Bridgestone európai részlegének marketingese, illetve az ő unokahúga.
Heidfeld: újabb két év?
BMW. A Bild szerint Nick Heidfeld 2009-ig meghosszabbította a BMW-vel kötött szerződését. A tavalyi Magyar és az idei Kanadai Nagydíjon egyaránt dobogóra álló német mellett Robert Kubica is a csapatnál marad, így kérdés, mi lesz a lengyel helyére Indianapolisban beugró Se bastian Vettellel, akinek a Red Bull-lal is szerződése van.
Albers állása a tét
SPYKER. Válságülést tartanak a Spykernél, a téma Christijan Albers alkalmassága. A hollandot azután figyelmeztették, hogy Kanadában a falnak ütközött, de Franciaországban egy boxkiállásánál a hibája miatt kiszakadt az üzemanyagtömlő, ami a kieséséhez vezetett. A legnagyobb baj Albersszel mégis az, hogy újonc társa, Adrian Sutil rendszerint gyorsabb nála.
Rosberg ajánlatokra vár
KARRIER. Nico Rosberg biztos benne, hogy idei teljesítményével sikerül megalapoznia sikeres F1-es jövőjét. A német eddig az összes időmérőn legyőzte csapattársát, Alex Wurzot, és sok szakértőben azt a benyomást keltette, hogy ha az egyik élcsapatnál versenyezne, a vb egyik esélyese lenne. Rosberg hideg fejjel gondolkozik, csak olyan csapathoz ír alá, amellyel biztosan győzhet.
Ünnepel a címvédő
RENAULT. A Renault különleges festéssel emlékezik meg fennállása első F1-es versenyének 30. évfordulójáról. A régi korszakra emlékeztető, fekete-sárga mintás R27-est azonban sajnos a pályán nem láthatjuk, Jean Pierre Jabouille 1977-es Brit Nagydíjon használt, turbómotoros RS01-esével egy standon kiállítják.
Ralf maradni akar
TOYOTA. Ralf Schumacher menedzsere állítólag azzal állt elő a Toyota vezetőségénél, hogy a pilóta a maradás érdekében elfogadja fizetése 14 millió euróról 3.5 millióra csökkentését, de pontonként 250 ezer eurós bónuszt szeretne.