Magyar szempontból jobban nem is alakulhatott volna a Fáraó-rali záró napja. Az egyiptomi sivatagi Vk-viadal szervezői tempós, gyors pályát jelöltek ki a záró napra a mezőnynek, és a többihez képest autókímélő szakaszon a Szobi Balázs, Éder Attila, Jobbágy Ákos trió a leggyorsabb volt a kamionosok közül. Pedig egyáltalán nem így indult. A MAN-legénység annyira szerette volna, ha a mögüle induló kamion nem előzi meg (ezen múlt az összetettbeli negyedik pozíció), hogy „ijedtében” megnyerte a szakaszt. Szobiék körülbelül 83 kilométer/órás átlagot produkáltak, ami a kamionok között elég jónak számít. Persze meglett az összetettbeli negyedik hely is, de a szakaszsiker talán még annál is fontosabb. Hiszen pályafutásuk során ez volt az első.Kis Sándor már rutinosabb a sikerben: ezen a viadalon például ez volt a második szakaszezüstje. A gyors pályákon a pilótának sohasem volt gondja, ezúttal is csak a félgyári BMW-t irányító Paul Nobre tudta megelőzni. A Dakar-ralira készülő Kis az első napi technikai gondok miatt hétórás büntetést kapott, úgyhogy az öszszetettben meg kellett elégednie a 12. pozícióval. Ennek ellenére nem elégedetlen, hiszen az volt a célja, hogy tesztelje az új Nissanját a Dakar előtt, és a feladatot végrehajtotta. FÁRAÓ-RALI, VK-FUTAM
7. nap, Baharija–Kairó (a szelektív szakasz hossza: 210 km)
Autósok: 1. Paulo Nobre, Alain Guehennec (brazil, francia, BMW X5) 1:48:26, 2. Kis, Czeglédi (magyar, Nissan Pick-up) 12:25 perc hátrány, 3. S. Totani, T. Totani (olasz, Mitsubishi Pajero) 18:35 p h.
Kamionosok: 1. Szobi, Éder, Jobbágy (magyar, MAN)
Az összetettben
Autósok: 1. Szergej Smakov, Konsztantyin Mescserjakov (orosz, Buggy Zil) 10:12:32, 2. Nobre 9:45 p h., 3. Monterde, Lurquin (spanyol, belga, BMW X5) 3:53:00 ó h., ...12. Kis 13:44:44 ó h.
Kamionosok: ...4. Szobi, Éder, Jobbágy