SztárChat ifj. Tóth Jánossal

Vágólapra másolva!
2005.07.06. 16:24
Címkék
2005. április 5-én, kedden 11 és 12 óra között ifj. Tóth János hatszoros abszolút magyar ralibajnok, az idénynyitó Eger-rali győztese válaszolt az Önök kérdéseire.
miért nem indulsz a wrc-én
(Anonim)
(Anonim)


Sziasztok, megjöttem, üdvözlök mindenkit.

– Elsősorban azért nem indulok a vb-n, mert a szponzoraim a magyar piacon érdekeltek, a hazai környezetben szeretnének megjelenni. A Peugeot-nak van gyári vb-csapata, a mi feladatunk a magyar bajnokság.


Tervezed, hogy valahogyan összehozz egy vb futamon való indulást? Vagy inkább nem erölteted? Megelégszel az ob-val?
(Tommy206)


– Abszolút nem zárkózom el tőle, de tökéltesen látom ennek a nehézségeit, és azt, hogy mik a mi gyenge pontjaink ahhoz, hogy a vb-n versenyezzünk. Kevés a tapasztalatunk ezzel a versenyautóval, és nem ismerjük a világbajnoki pályákat. Az idén biztosan nem, de ha jövőre lesz rá lehetőségem, akkor mindenképpen megpróbálom.


Életre kel még valaha a www.janika.hu?
Jó lenne ha a Ti belsőkamerás felvételeiteket is le lehetne tölteni, mint jópár más pilótának a hivatalos weblapjáról. Elképzelhető, hogy ez megvalósuljon?
Üdv.: Tommy206 (találkozunk Miskolcon:)
(Tommy206)


– Mivel minden az utolsó pillanatban dőlt el, még nem volt időnk beindítani a weboldalt. A közeljövőben erre sor kerül, és lesz jó pár belső kamerás felvétel is. Jó, ha van beépítve kamera az autóba, mert az utólagos elemzést segíti. Van több cég Magyarországon, amelyek ezeknek a forgalmazásával és telepítésével foglalkoznak, tőlük lehet bérelni.


Csumi hi
ott voltam egerben és nagyon jó szinvonalas verseny volt.Csak anyit kérek,hogy miskolcon egy kicsit jobban tegyed a seggé t főleg kánó-imola-ragály között.
nem tudod mi volt az a hosszú szünet a 3. terpesi gyorson?
sok sikert és örölünk hogy visszatértél!!!!!!!!!!!!
(grundigfor)


– Köszönöm. Sajnos nem tudok válaszolni a kérdésedre, bár sejtem, miről beszélsz. Öt-nyolc percet kellett várnunk, de nem tudom, mi történt.


Szeretnék kérni Tőled egy dedikált posztert.Hogyan juthatnák hoozzá?Örülök,hogy ismét versegyzel. Sok sikert,és egy újabb bajnoki címet!Hajrá Janika!!!
(Acélbika)


– A mostani verseny után készül poszter rólunk, és lesz egy közönségtalálkozónk Miskolcon, a Peugeot-márkakereskedésben, ha oda eljössz, adunk nekd dedikált posztert.


Szia Jani.
GRATULÁLOK!
Azt kívülről is észre lehetett venni hogy nem használod 100%-on az autót. Mi az amiben sok tapasztalatot szereztél, és mit tudsz belőle hasznosítani Miskolcon? És tényleg, mikor kel újra életre a www.janika.hu ?
Sok szerencsét az elkövetkezendő futamokra!!
Ne törődj a kritikákkal, bízzál magadban és az autóban.
Szia.
(Bányai Richárd)


– Azt gondolom, elsősorban az autó beállításával léptünk nagyot előre, mert Franciaországban egészen mások a pályák. A franciáknak kevés tapasztalata volt a hazai pályákról. A hangoláson még sokat lehet finomítani a mostani tapasztalatok tükrében. Miskolcra már okosabbak leszünk.



Hello!Én nem tartozok a legnagyobb rajongóid közé de lenyügöztél most!Az autó mikori?A Janika.hu még Bombás csináljatok vele valamit .Szerintem szemmel láthatóan gyorsabbak voltatok mindenkinél a Turi Tomival!Gratulálok!Az autó miori?
(ASIFAN)


– Az autó 2002-2003-as, pontosan én sem tudom. Elvileg az legutolsó fejlesztés, amit nem gyári pilótának még kiadtak a 206-os modellből.
– Az év első versenye volt, és van olyan, aki sokkal, míg mások nem annyira lesznek gyorsabbak a következő versenyeken. De az biztos, hogy mindenki gyorsabb.


VB Futamon szeretnél indulni vagy azt a támogatók nem szorgalmazzák?Jövőre egy 307-esbe szeretnélek látni és akkor neked fogok szurkolni!
(ASIFAN)


– Köszönöm, azt hiszem, annak is nagyon örülök majd, ha jövőre is WRC-vel versenyezhetek majd.


Szia! Gratulálok az Eger-ralin elért gyözelmedhez! Szerinted melyik a lényegessebb összetevöje annak, hogy rally-futamot nyerjen valaki? Az autó technikai szintje vagy pedig a vezetési képességek számítanak nagyobb százalékban?
(Róbertgida)


– Szerintem bátorság és kockázatvállalás is kell hozzá, de az egyenletes teljesítmény a legfontosabb, és persze a gyorsaság. Valamint a szerencse.


Soha nem felejtem el, hogy a 2003-as díjkiosztón milyen csalódott voltál...Nagyon sajnáltalak, mert akkor Benik csak a szerercséjével került eléd, nem a tudásával. Ezt a tavalyi év is bebizonyította. Szurkolok neked, remélem összejön az idén! Megérdemled, mert még mindig te vagy a legjobb. Ne hagyd, hogy bármilyen rosszindulat megmérgezze az életedet!
(Szoknyás)


– Köszönöm, mindenrt megteszek majd, hogy minél jobban sikerüljön ez az év, és a lehető legtöbbet hozzam ki magamból és az autóból.


Mi a véleményed Balázs Öcsiről?
Az új autóval milyen tapasztalataid vannak?
(Csabi)


– Balázs Öcsi a Lada-kategória abszolút királya, nagyon szeretik, és nagyon tudja kezelni azt az autót. Igazi közönségkedvenc, mellesleg egy jó pilóta.
– Az új autóm több ponton is jobb, mint a régi volt, fejlettebb, de valószínű, hogy én ezt az előnyét még nem tudom kihasználni, mert nagyon keveset mentem vele, és egy évet kihagytam. Nagyon jó kocsi, ha többet megyek vele, sokkal jobban fogom kezelni, és akkor sokkal jobb érzésekkel szállok majd ki belőle a későbbi versenyeken.


Szia Jani!
Hány bajnoki címmel a hátad mögött szeretnél majd egyszer visszavonulni?
Köszi a választ.
(Laca)


– Ezt nem így közelítem meg, nem akarom számszerűsíteni. Nagyon szeretek versenyezni, olyan a mentalitásom, hogy a versenypályán érzem jól magam, ott szeretem kihozni magamból a maximumot. Ha ez bajnoki címekkel és győzelmekkel párosul, az nagyon jó, de az a lényeg, hogy mindig örömmel ülj be az autóba. Nem vagyok rekordhajhász, egyszerűen csak szeretem uralni a világbajnoki techinkát. Nem érdekel, hányszor voltam vagy leszek még magyar bajnok.


Gratula a győzelemhez!
Szerinted mi az ideális kor egy raliversenyzőnek? Gyorsul vagy lassul az ember, ahogyan idősödik?
(Anonim)


– Attól függ, milyen szinten versenyzel, és mennyi gyorsasági kilométert vezettél már, mennyi van a lábadban, a kezedben. Hazai szinten 30 és 45 éves kor között már igazán beérik az ember, akkor van a csúcson, afölött már más.


Szia Jani!
Nincs kedved egyszer elindulni a Dakaron? Egyáltalán, vonz a sivatagi show?
(Szamovár)


– Bevallom őszintén, jelen pillanatban ez a lehetőség még nem vonz annyira. Nagyon nagy erőpróba, de még mindig nem tartom akkora kihívásnak, mint egy ilyen nagyon erős nemzeti bajnokságban jól szerepelni ilyen erős vetélytársakkal. elképzelhető, hogy később érdekelni fog.


Ha jól tudom, még soha nem volt női navigátorod. Mi a különbség?
(Anonim)


– Ami számottevő különbség, hogy bent ülsz a kocsiban, mész a gyorsasaágin, és egy női hang mondja, mikor merre, hogyan fordulj. Ehhez hozzá kell szokni. Magyaroszágon nagyrészt férfi navigátorok vannak többségben, de Bea egy nagyon rátermett és felkészült. Egy nagy különbség persze van: egy női navigátor sokkal könnyebb, mint a férfiak. Ilyen kiélezett helyzetben, amikor tizedek döntenek, ez is számíthat.


Szia Jani!
Sajna, nem tudtam ott lenni Egerben, de gratulálok a győzelmedhez.
Hogy áll föl most a csapatod? Rajtad és Beán kívül kik a kulcsszereplők?
(Anonim)


– Aki igazán sokat segít nekünk a felkészülés alatt, az Benkő András, ő afféle csapatfőnök, de nincs ilyen poszt. Inkább ő a segítőnk. Van a Peugeot Hungáriától egy munkatárs, Seres László, aki a franciákkal tartja a kapcsolatot, velük foglalkozik. Ezen kívül vannak még barátaink. Bradács Gabi szerelő, az étellel, itallal való ellátásunkat pedig Gitta végzi.


Szerinted melyik most a legjobb pilóta-technika kombináció a világbajnokságon?
(Anonim)


– Jó kérdés, szerintem Grönholm és a Peugeot. Nagyon benyomást tesz még rám Solberg a Subaruval.


Gratulálok a futamgyőzelemhez!
Az lenne a kérdésem, hogy:
Melyik volt a nehezebb: szakmailag visszajönni, megnyerni az idénynyitó futamot, vagy egy év alatt újra szponzort és anyagi hátteret kialakítani magadnak?
(Sanca)


– Nagyon jó kérdés, köszönöm. Nem tudok elvonatkoztatni. MIndkettő iszonyú nehéz volt, olyan nehéz, hogy nem tudtam, mi lesz a vége.


Szia!
Hogy szoktál kikapcsolódni? Gondolom nem vezetéssel?
Köszi
(Nóra)


– Van amikor a vezetés is kikapcsol és feltölt, még akkor is, amikor utcán megyek. A hétvégén szoktam különböző progarmokat csinálni a családdal, barátokkal. Sokat sportolok, futok, erőnléti edzéseket végzek, ez is feltölt.


Mikor lesz az, hogy egy női pilótának Te leszel a navigátora?
Ja, és persze gratula a futamgyőzelemhez!
(P. Éva)


– Nem kérdeztem Beát, lehet, hogy vannak ilyen ambíciói. Egyszer talán cserélünk egy versenyre. Nekem nincsenek navigátor hajlamaim, ez lehet, hogy kimarad az életemből.


Szép volt, Janika!
Mennyire dolgozott benned a bizonyítási vágy, hogy egy év kihagyás után megmutasd magad és hogy mit tudsz?
(jani-fan)


– Azért vagyunk versenyzők, azért adjuk erre a fejünket, hogy próbáljuk folyamatosan megméretni magunkat, mennyire vagyunk formában, mennyit felejtettünk. Három gyorsaságival a vége előtt azért már nem csak a bizonyítási vágy van ott, azon is el kell gondolkodni, mi a jobb: egy biztos második hely, vagy kockázatosan vezetni és eldobni az autót. Nekem ez most is eszembe jutott, és arra gondoltam: minél gyorsabban, lehetőleg baleset nélkül.


Milyen márkájú volt az első saját autód?
Hány éves korodba "szerezted"? (Judit)


– Eg BMW 2002-es volt, és tizenkilenc éves voltam, amikor vettem.


Gratulálok a győzelemhez és sok sikert a folytatáshoz.
Arra lennék kíváncsi, hogy mit szólsz a Dakar felértékelődéséhez?
(András)


– Jó dolog, ez is egy ágazata az autósportnak. Üdvözítő, hogy ilyen sokan indulnak Magyarországról, elég jó eredményeket érnek el, ez jó a sportágnak.


Szereted a babgulyást?
(séf)


– Nem.


Szia, szereted a futballt? Ki a kedvenc csapatod?
(Anonim)


– A jó futballt szeretem, de nincs kedvenc csapatom.


Hi!
Milyen sportokat szeretsz, űzöl is valamit?
Sok sikert
(Grande)


– Futás, erősítés, nagyjából ennyi. Szeretem még nézni a MotoGP-t.


Milyen eredményt vársz magadtól a szezonban? Ilyen kezdés után nyerhetsz?
(Gáborka)


– egyre jobb teljesítmény várok el magamtól, és nem abból kiindulva, hogy Egerben első lettem. Inkább azért mondom, mert nem sok olyan szakasz volt, amikor úgy szálltam ki a kocsiból, hogy ez igen, kihoztam a technikából és magamból, amit tudtam. Minél többször leszek maximálisan elégedett magammal a későbbiekben, annál jobban érzem majd magam.


Szia Janika!Évről-évre követem a rali világát és őszintén szólva tavaly nagyon hiányzott egy jó Tóth Janika!Ugye most már nem veszitünk szemünk elől?Gratulálok a hétvégi győzelmedhez!!Hajrá Janika!! (egy rajongód)
(Milán)


– Köszönöm, most már itt maradok.


Szia! Először is gratulálok a futamgyőzelemhez. Nagyon nagy verseny volt. Mindkét nap ott voltam, és szerintem nagyon nagy harcot vívtál Turi Tomival. Mit gondolsz, Miskolcon is meglesz a győzelem?
(Pityu)


– Nem tudom, nem akarok jóslásokba bocsátkozni. Hasonlóan nagy csata lesz, nem tudom, ki nyeri a futamot. Többesélyes a bajnokság, nem is biztos, hogy kettőnk között dől majd el, és pont ettől jó és izgalmas az egész.

KEDVES OLVASÓK! ELNÉZÉST KÉRÜNK, IFJ. TÓTH JÁNOSNAK MOST FÉLÓRÁS HALASZTHATATLAN DOLGA AKADT, DE UTÁNA VISSZATÉR, ÉS VÁLASZOL A TOVÁBBI KÉRDÉSKRE. ADDIG A TÜRELMÜKET KÉRJÜK.


Szia Janika! Te vagy a király!
Innen már nem veszíthetsz, ugye?
Azután érdeklődnék, hogy vitathatatlan, hogy a te népszerűséged, ismertséged a legnagyobb a ralisok közt idehaza, nem fordult meg a fejedben, hogy a tavalyi év miatt sokan elpártoltak tőled vagy éppen magától a ralitól is elfordultak?
Érzel emiatt felelősséged magadon?
(jani-fan)


– Fogalmam nincs, hány futamot tudok megnyerni, mert nagyon erős a mezőny. Azt sem tudom, sikerül-e még győznöm. de szeretnék, elhiheted.


Gratula!
2 verseny között mennyit mehetsz a Pegóval?
(ByGum)


– Nem tudom, még nem kaptam információt arról, hogy hol és mikor tudunk tesztelni vele. Magyarországon szeretnék, Franciaországban nem nagyon lenne értelme.


szeva janika régen te voltál a király de mostanába kezd föld nöni a mezöny másoknak is vannak jo kocsijuk és már nem megy annyira!aszért most is kéne alakitani valamit!én szurkolok neked mert Te vagy a kedvencem!
(FradiFan#22#)


– Igazad van, felnőtt a mezőny, most már sokkal több kell ahhoz, hogy versenyt nyerj. Az lett volna a baj, ha nem így történik, ez normális folyamat.


Mikor lehetne veled elmenni egy "próbarallyzásra"? (R & A)

– Ahogyan azt sem tudom, mikor ülhetek legközelebb ebben a kocsiban, így még erre sem tudok válaszolni. Remélem, lesz lehetőség rá.


Mennyire stabil a szponzori háttér, meddig tudnak támogatni?
(Szoknyás)


– Nagyon stabil, minden feltétel biztosított, ebben az évben nem lehet gondunk.


Szia Jani!
Szerinted ki minden idők legjobb magyar raliversenyzője?
(Anonim)


– Ferjáncz Attila.


Szia Jani!
Milyen a személyes kapcsolatod Turi Tomival? Van barátod a versenyzőtársak között? Milyen csillagjegyben születtél? Szerinted ez meghatározó hatást gyakorol a jellemedre?
(Pityuka)


– Turi Tomival jó sporttársi kapcsolatban vagyok, számomra szimpatikus ember és szimpatikus versenyző. A raliversenyzők között nincs barátom.

– Oroszlán jegyben születtem, és azt hiszem, igen, meghatározó a személyiségemre.


Hogyan lehet megbékélni azzal a helyzettel, hogy van egy csúcstechnikájú autód, de gyakorlatilag csak a versenyeken vezetheted? Nem lenne jobb beruházni egy saját WRC-be?
(Anonim)


– Biztosan jobb lenne egy saját autó, de ezzel is nagyon boldog lehetek. Nagyon nagy dolog ez így is, és nagy felelősség van a vállamon. Egyébként ez a kérdés egyrészt az anyagiakon múlik, másrészt viszont vannak fenntartásaim a Magyarországon üzemeltett autókkal szemben. Nem arról van szó, hogy nem gyorsak, nem szépek, hanem arról, hogy ha olyan autót akarsz, amelyik minden versenyen egyformán jól felkészített, egyformán gyors, akkor lehet, hogy megéri azt a megoldást választani, amelyiket mi választottuk.

Köszönöm a kérdéseiteket, remélem, sikerült mindenkinek válaszolnom. Örülök, hogy itt lehettem veletek, találkozunk a következő versenyen. Üdv. mindenkinek.


Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik