Azok után, hogy egy blamát követően (fantomcéggel akart szerződést kötni) az 1. FC Köln is talált mezszponzort magának a 2005-2006-os idényre, hivatalossá vált, hogy a 18 élvonalbeli klub ebből a forrásból összesen 101.5 millió eurós bevételre tesz szert, csaknem négymillióval többre, mint az előző szezonban, illetve először töri át a százmilliós határt.
Ballack és a többi bayernes 20 millió euróért viseli a feliratot a mezén
Ballack és a többi bayernes 20 millió euróért viseli a feliratot a mezén
Ha a Kölnnek valóban sikerült volna összehoznia Ciprussal, illetve az országot képviselő céggel az üzletet, akkor 1.35 millióval magasabb összegű lenne a rekord, hiszen az ország helyébe lépő biztosító "csak" hárommilliót volt hajlandó fizetni a mezreklámért.
"Nem volt kellemes a Ciprus utáni időszak. De abban biztos vagyok, hogy a nagy nyilvánosság előtt nem károsodott a hitelünk. Pozitív jelzés volt, hogy sok vállalat érdeklődött irántunk a történtek után is" - mondta az ügyről Wolfgang Overath, a "kecskés" klub elnöke.
Az természetesen nem meglepő, hogy a Bayern München vezeti a vonatkozó ranglistát, amely a T-Comtól - az eredményektől függően - körülbelül 20 millió eurót kap egy szezonra.