Palikék pontszerző helyen

T. A.T. A.
Vágólapra másolva!
2005.05.30. 00:09
Címkék
A Palik László, Darázsi Gábor kettős remekül szerepelt a tereprali Világkupa marokkói viadalán. A nyolcadik helyen végző páros a sportág történetének első magyarjaként szerzett pontot a rangos sorozatban.
A Palik László, Darázsi Gábor kettôs pályafutása eddigi legnagyobb sikerét érte el
A Palik László, Darázsi Gábor kettôs pályafutása eddigi legnagyobb sikerét érte el
A Palik László, Darázsi Gábor kettôs pályafutása eddigi legnagyobb sikerét érte el
A Palik László, Darázsi Gábor kettôs pályafutása eddigi legnagyobb sikerét érte el
A Palik László, Darázsi Gábor kettôs pályafutása eddigi legnagyobb sikerét érte el
A Palik László, Darázsi Gábor kettôs pályafutása eddigi legnagyobb sikerét érte el

A nissanos duó a kilencedik helyen kezdte a napot, ám a versenyben végig vezető Stéphane Peterhansel technikai okok miatt kénytelen volt kiszállni a küzdelemből, így Palikék egy helyet jöttek előrébb az összetettben. Persze, ehhez az is kellett, hogy maguk mögött tartsák az őket elszántan üldöző riválisaikat, akik közül ketten is tíz percen belül voltak hozzájuk képest.

"Ing, gatya leszakadt rólunk, annyira siettünk - vallotta be Palik a célban. - A tizenhatodik kilométernél utolértük a francia bajnok Rousselot-t, a hetvenediknél a korábban a DTM-ben győzedelmeskedő Ellen Lohrt, a századiknál pedig legfőbb riválisunkat, a renault-s Beniellit, aki hét perccel volt mögöttünk az összetettben. Amikor megláttuk Peterhanselt a pálya szélén, visszavettünk egy kicsit a tempóból, hiszen akkor már óriási volt a tét: a pontszerzés. Még most sem hiszem el, hogy sikerült, egyszerűen hihetetlen. Persze, hozzá kell tenni, hogy csapatmunka volt, hiszen Gabi tökéletesen navigált, és a fiúk minden- nap újjáépített autóval engedtek utamra."

Az összetett verseny szempontjából Peterhansel kiesése egyben azt is jelentette, hogy Bruno Saby idei második Világkupa-diadalát aratta, és külön öröm a Volkswagen számára, hogy a dobogó többi fokára is Touareget kormányozó pilóta, az újonnan igazolt de Villiers és a szakág legjobb női pilótája, Jutta Kleinschmidt állhatott. A motorosoknál Isidre Esteve-Pujol nem engedte ki a kezéből a győzelmet, a második helyre viszont a záró napon felzárkózott honfitársa, Marc Coma.

Marokkó-rali, Vk-futam
5. nap, Agadir-Agadir (összekötő szakasz: 27 km, szelektív szakasz: 218 km, összekötő szakasz: 45 km).
Autósok: 1. Roma, Magne (spanyol, francia, Mitsubishi Pajero Evo) 2:43:544, 2. Schlesser, Debron (francia, Schlesser Buggy) 1:03 perc hátrány, 3. Magnaldi, Le Gal (francia, Buggy) 2:14 p h., …13. Palik, Darázsi G. (magyar, Nissan Pick-Up) 26:40 p h.
Motorosok: 1. Coma (spanyol, KTM) 2:56:47, 2. Esteve-Pujol (spanyol, KTM) 12:32 p h., 3. De Gavardo (chilei, KTM) 13:21 p h.

Az összetettben
Autósok: 1. Saby, Perin (francia, Volkswgaen Touareg) 15:24:56, 2. De Villiers, Thorner (dél-afrikai, svéd, Volkswagen Touareg) 5:22 p h., 3. Kleinschmidt, Pons (német, olasz, Volkswagen Touareg) 13:57 p h., …8. Palik, Darázsi G. 2:34:20 ó h.
Motorosok: 1. Esteve-Pujol 17:17:08, 2. Coma 36:43 p h., 3. Casteu (amerikai, KTM) 48:34 p h.
Legfrissebb hírek

Kuttor Attila: Férfias mérkőzésen az ellenfél rutinja döntött

Labdarúgó NB I
7 perce

Szoboszlai Dominik miatt aggódik a Liverpool

Angol labdarúgás
18 perce

A FIDE megszavazta az orosz sakkozókkal szembeni szankciók feloldását, de még konzultál a NOB-bal

Egyéb egyéni
38 perce

Női kézi vb: nem szomorkodik a Fradi klasszisa, a németek szinte aranyként kezelik az ezüstérmet

Kézilabda
57 perce

Tóth Edmond: Sohasem akart edző lenni – naná, hogy az lett!

Képes Sport
58 perce

Révész Attila: A középpályánk átjáróházzá vált, a védelmünk könnyelműnek bizonyult

Labdarúgó NB I
1 órája

A jövő sztárjai: Szeleczki Szabina, Toncs Péter

Utánpótlássport
1 órája

A Győr korábbi klasszisa Lundéról: Nem gondoltam, hogy egy ilyen pályafutást még lehet fokozni

Kézilabda
1 órája
Ezek is érdekelhetik