

Stoddart azzal érvelt, hogy a tavalyi kocsik három-négy másodperccel gyorsabbak voltak az ideieknél, és az új aerodinamikai szabályok okozta lassulást az így is a leggyengébb köridőket futó Minardi már "nem bírja el". Stoddart azt kérte a többi istállótól, adják áldásukat arra, hogy a Minardi az első néhány futamon még a tavalyi autó módosított változatával indulhasson. Az f1-live.com című internetes szaklap szerint ebbe a Ferrari kivételével már mindenki beleegyezett. Könnyen elképzelhető azonban, hogy ez sem menti meg a kizárástól Baumgartner Zsolt tavalyi kenyéradóját.
"Mivel előzetes megállapodás nem volt, ezért az, hohgy a Minardi a tavalyi autóját mutatta be az FIA-nak, a jelenlegi szabályok szerint nem megengedett - mondta Max Mosley, a Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) elnöke. - Ez a jármű így mnem megy át a műszaki ellenőrzésen, és nem gurulhat ki a Melbourne-i boxutcából."
Stoddart felháborodottan vágott vissza, s azt mondta: ő abban a hitben volt egészen mostanáig, hogy az autója teljesen szabályos, és fellebbezni fog, ha a műszaki ellenőrök ennek az ellenkezőjéről döntenek.
Mosley igen keményen rekontrázott: "Paul és a Minardi tudja a legjobban, hogyan kell egy autót lelassítani."
Stoddartról az utóbbi időben elterjedt, hogy az FIA októberi tisztújító közgyűlésén harcba száll az elnöki pozícióért, és megméreti magát Max Mosley ellen.
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik







