Mindössze két szelektív szakaszt tartottak pénteken a tereprali országos bajnokság idényzáró viadalán. De ezt a napot nem is arra szánták, hogy eldöntse a verseny végkimenetelét (bár sokan már most búcsúzni kényszerültek), hanem afféle bemelegítésnek.Rögtön a nyitó szakaszon történt azonban valami, ami meghatározta a napi eredményeket: a bajnoki címet már az előző futamon elhódító Gál István, Oroszlán Tibor kettős defektet kapott, és a kereket muszáj volt kicserélni. Ezzel jó néhány másodperc elveszett, így a saját építésű Protót utolérte a mögüle rajtoló Ács László. Ezután Gál hiába autózta a legjobb időt a második szelektíven, a vezetés Ács kezében maradt. A rossz gumiválasztás miatt egész nap csúszkáló nissanos pilóta az idén volt már ilyen helyzetben, nem is egyszer, de nyerni eddig nem tudott. A képzeletbeli dobogó harmadik fokát Benyó Miklós foglalja el a Terracannal. És akkor a kiesőkről: Szabó Zoltán motorhiba miatt volt kénytelen feladni a versenyt, a Dakarra készülő Szalay Balázs pedig azért, mert tönkrement a Frontera kuplungja, és álló helyzetben nem lehetett sebességbe tenni a váltót. Érdekesség, hogy a kocsi péntek reggel érkezett haza a dubai Vk-futam után.M1 Autóplanet-kupa, az ob 8. futama, Törökbálint-Dombóvár
Abszolút sorrend két szelektív szakasz után: 1. Ács László, Bagics Róbert (K-Sped Porsche SC, Nissan Pick-Up) 46:27, 2. Liszi, Rack (4x4 Off Road Club, Mitsubishi Pajero) 39 mp h., 3. Benyó, Maurer (Cél ASE, Hyundai Terracan) 59 mp h., 4. Murczin, Zlatzky (3.D. Racing, Mitsubishi Pajero) 1:10 p h., 5. Gál, Oroszlán (Art Off Road SE, G. Baba Proto Evo) 1:24 p h., 6. Sarrang, Stark (Art Off Road SE, Mitsubishi Pajero) 1:55 p h.