Tananyag lesz a motoros?

Vágólapra másolva!
2004.10.18. 21:42
Címkék
Noha Valentino Rossi még csak 25 esztendős, máris a motorkerékpársport egyik legnagyobb alakja. Vasárnap a legfiatalabb hatszoros világbajnok lett.
Az ifjú Valentino Rossi lassan népszerûbb, mint Michael Schumacher
Az ifjú Valentino Rossi lassan népszerûbb, mint Michael Schumacher
Az ifjú Valentino Rossi lassan népszerûbb, mint Michael Schumacher
Az ifjú Valentino Rossi lassan népszerûbb, mint Michael Schumacher
Az ifjú Valentino Rossi lassan népszerûbb, mint Michael Schumacher
Az ifjú Valentino Rossi lassan népszerûbb, mint Michael Schumacher
Rossi egyszerűen egy jelenség, aki a pályán kívül is óriási hatással van az emberekre. A MotoGP neki köszönhetően egyre népszerűbb lesz a világban. A Honda eladási mutatói után a Yamaha-márkakereskedésekben is megnőtt a forgalom. Mi több, Rossi versenyek utáni "jelenetecskéit" már néhány olasz menedzserképző, illetve marketingiskola is be akarja venni a tananyagába, mint az önreklámozás tökéletes példáját.
A kölni Sport Markt közvélemény-kutató cég legújabb felméréséből egyértelműen kiderül, hogy a MotoGP nagyon megközelítette népszerűségben a technikai sportok között régóta egyeduralkodónak számító Formula-1-et. A briteknél a nézettségben csak hét százalékban előzi meg az F-1 Rossiékat. A franciáknál ez a különbség kilenc, míg a spanyoloknál tíz százalék. A németeknél érthető módon 27 százalékkal többen kedvelik Schumacheréket. Olaszországban viszont egészen más a helyzet, hiszen csak egyetlen százalék a különbség. Igaz, ez egyáltalán nem meglepő. Az olasz ember legjobban Valentino Rossit kedveli és csak őutána következik Schumi. (Száz emberből 77 Rossit, a németet pedig 69 tartja nagyon szimpatikusnak.)

Rossi jelenleg a legjobban fizetett olasz sportoló, népszerűsége pedig a reklámokban is lemérhető. A sportolókkal készült olasz reklámok 78 százalékában Rossi a főszereplő. Épp ezért az sem meglepő, hogy a menedzserképzőkben, a marketinges kurzusokon és a reklámirodákban Rossi állandó beszédtéma, hiszen újabbnál újabb ügyfél kívánja Rossival reklámoztatni termékét. Más részről Rossitól mindenki csak tanulni akar, hiszen az általa és a rajongói klubja által kitalált rövid tréfák mindig ütősek a versenyek végén, így azokat fel lehet használni egy későbbi hirdetésben.
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik