Michna Ottó az utóbbi időben azzal keltett feltűnést, hogy egy Hyundai Accent WRC-t kormányoz a ralibajnoki futamokon, márpedig ilyen típust korábban nem láthattunk a magyar utakon.
A jelek szerint Michna Ottó számára mindegy, csak zúgjon a motor: a ralis az utakon és a levegôben is otthon érzi magát
A jelek szerint Michna Ottó számára mindegy, csak zúgjon a motor: a ralis az utakon és a levegôben is otthon érzi magát
Azt azonban talán kevesen tudják róla, hogy CPL szakszolgálati engedélye van, ami azt jelenti, hogy kis repülőgépeket vezethet, illetve utasszállítón másodpilóta lehet. Michna már több mint tíz éve repül, és rögtön a "pályafutása" kezdetén megtapasztalta a zuhanás élményét. Éppen aznap tért haza Bécsből, amikor az egyik kollégája, akinek nem volt túl régi a jogosítványa, elhívta repülni egy nyitott géppel. Michna tehát utas volt a Nyírség nevű, magyar gyártmányú gépen. Még alig szálltak fel, amikor elkezdett prüszkölni a motor, majd nem sokkal később meg is állt. Ez még nem lett volna baj, Michna meg sem ijedt, hiszen a pilótákat felkészítik az ilyen helyzetekre, ő is többször repült vissza leállított motorral a repülőtérre. Akkor is megkezdték a manővert, ám a pilóta túl szépen akarta megoldani a helyzetet, és szűkre vette a fordulót. Pont a kanyarban emelte meg a gép orrát, amely ezáltal átbucskázott, és körülbelül százméteres magasságból dugóhúzóban zuhanni kezdett, majd orral a földbe fúródott. Michna nem reagált "normálisan", nem pergett le előtte az élete, hanem mindenekelőtt kikötötte magát, és megpróbált talpra állni. Nem ment, mert eltört a medencecsontja, mindkét lába és több bordája. Ennek ellenére néhány méteren keresztül vonszolta magát, mert a vezetőnek nyílt lábszártörése volt, úgyhogy muszáj volt segíteni rajta. Letépte a pólóját, abból csinált szorítókötést. Azóta jó néhány év telt el, és Michna a történtek ellenére repül, mert tudja, mi volt a hiba akkor régen, úgyhogy nem fél. Szerinte a repülés amúgy is sokkal biztonságosabb, mint az autózás. Ennek ellenére azért ralizik is…