Stohl András új szerepkörben mutatkozik be a Magyar Nagydíj hétvégéjén. No, nem Formula-1-es autóba ül, az túl nagy falat lenne számára, ott láthatjuk viszont a viadal betétfutamaként tartandó Renault Clio-kupa mezőnyében.
Ha Stohl András olyan precízen vezet majd a futamon, mint amilyen pontosan ragasztgatja autójára nevének betûit, jó helyezést ér el
Ha Stohl András olyan precízen vezet majd a futamon, mint amilyen pontosan ragasztgatja autójára nevének betûit, jó helyezést ér el
Helytállni ott sem lesz könnyű. Negyven egyforma Clio, amint megpróbál egyszerre befordulni az első kanyarba… - Egyelőre két teszten vagyok túl a Clióval, és mondhatom, döbbenetes élmény vele autózni - mondta Stohl András. - Mielőtt beleültem, úgy gondoltam, hogy jól vezetek, de rájöttem, az utcai stílust itt el kell felejteni, mert ez az autó teljesen másképp viselkedik, mint az utcaiak. - Sokan azt mondják rá, hogy báránybőrbe bújt farkas, egy alattomos kis dög. Egyetért? - Néha valóban elég furcsán reagál. Nagyon könnyű, a súlyához képest viszont elég erős motor van benne, úgyhogy ha nem tartjuk kordában, önállósítja magát. - Mennyit gondolkodott, amikor felajánlották, hogy mehet a Clio-kupában? - Egy percet sem. Eszembe jutott egy film, amelyben Paul Newman szerepelt egy megbízhatósági autóversenyen. Most is előttem van a kép, ahogy rohannak oda az autóhoz, hogy minél előbb rajtoljanak. - Bár itt mások a szabályok, azért a rajt várhatóan nem lesz izgalmaktól mentes. Nem tart tőle? - Dehogynem. De bízom benne, hogy ki tudom kapcsolni a környezetet, hogy mennyi ember ül a lelátókon, hogy Schumacher néhány méterre tőlem ott sétál a depóban. - Vannak konkrét tervei az eredményt illetően? - Mielőtt beültem a kocsiba, az első tizenötbe kerülés volt a célom, most már azzal is megelégednék, ha nem lennék utolsó. A kockás zászlót azért mindenképpen jó lenne meglátni a célban…