Érdekes nap volt a szombati, ugyanis az erre a versenyre kísérletképpen bevezetett SupeRally-szabály adta lehetőség révén azok a pilóták is folytathatták a küzdelmet, akik pénteken valamilyen malőr miatt kiestek.
Természetesen az időveszteségük akkora, hogy esélyük sincs jelentős siker elérésére, viszont legalább nem kell csüggedten szemlélniük a vetélytársakat.Ez vigasztalhatja Marcus Grönholmot is, a Peugeot finn klasszisa ugyanis a 10. gyorsaságin pórul járt, eltörött a felfüggesztése, így csak a záró napra térhet vissza. "Mintegy ötszáz méterre az első napi szakasz célja előtt kicsit nagy ívben vettem egy kanyart, és odavágtam a bal hátsó kereket egy sziklának. Eltörött a lengőkar, és már akkor tudtam, hogy szinte lehetetlen lesz folytatni. Lesz, ami lesz alapon nekivágtunk a következő etapnak, de nem sokkal a rajt után le kellett állnom, mert az olaj elfolyt, és a kocsi irányíthatatlanná vált" – nyilatkozta Grönholm, aki Sebastien Loebbel, Francois Duvallal és Harri Rovanperävel állt nagy csatában a második helyért.Az ugyanis egyértelmű volt, hogy a pénteken (is) remeklő Petter Solberget – hacsak nem követ el kapitális hibát – ezen a megméretésen már nem lehet behozni. Igaz, a Subaru Impreza WRC-t kormányozó versenyzőnek a szerencse is a segítségére sietett, a 13. etapon ugyanis a féke egyre gyatrábban fogott, viszont éppen eme szakasz után lehetett szervizeltetni az autókat, így a címvédő a következő gyorson ismét teljes lendülettel mehetett, és végül a napi hét szakaszból hármat megnyerve biztonságos előnnyel zárta a napot.Ami a második helyért folyó küzdelmet illeti! Grönholm kiválását követően csak Duval volt egy árnyalatnyival lassabb közvetlen vetélytársainál, Rovanperä és Loeb két-két szakaszgyőzelmet aratva, egymáshoz nagyon közel várhatja a vasárnapi, befejező gyorsokat. ---- 5 ---- A