"A pályán nincs túl sok változtatás tavaly óta, talán csak annyi, hogy az egyes és a négyes kanyart újraaszfaltozták, ami jót tett a ringnek, mivel ezek a fordulók igencsak dobálósak voltak – mondta Baumgartner, akinek az autóján vasárnap óta folyamatosan dolgozik a csapat, megpróbálják rendbe hozni a kormányszervót. – De nézzük a kört! Az első kanyar előtt háromszáz fölötti tempóról lassulunk le, méghozzá egyes sebességi fokozatig. Maga a forduló elég szűk, ezért a rajt után érdekes események színhelye lehet. A kigyorsítás utáni balkanyar egy kicsit kalandos, mert nem teljesen belátható, a külső része pedig kifelé lejt. Jó beállítás kell ahhoz, hogy az ember itt pályán tudjon maradni, mivel az autó sokat veszít a tapadásából. A hármas kanyart fel kell áldozni a négyes miatt, mert fontosabb, hogy onnan jól sikerüljön kigyorsítani. Utána ugyanis hosszabb egyenes szakasz következik.
Balkanyar négyes fokozatban, majd lassú jobbos kettesben – utóbbi szintén elég fontos, mert utána egyenes következik. Lassú visszafordítóhoz érkezünk, majd a döntött kanyarba, ahol nagyon érzi a pilóta az autót. A fordulónak kicsit oválos érzete van, ott nagyon tapad a kocsi. A kanyar vége kiegyenesedik és muszáj jól kigyorsítani, hiszen nemcsak hogy egyeneshez érkezünk, hanem még emelkedőn is megyünk.
A domb tetején gyors bal-jobb kombináció következik, majd sima, gyors tempójú kanyar, amelynek a kijáratánál visszafogottnak kell lennünk, ellenkező esetben ugyanis könnyen túlszaladhatunk a következő jobboson.
Hosszú egyenes, enyhe jobbkanyarral, amit padlógázzal teljesítünk, majd a sikánhoz érünk, jól kihasználjuk a rázóköveket. Az utolsó kanyart kettes fokozatban vesszük, és itt fontos a kimenetel, hiszen utána jön a célegyenes, ami nagyon hosszú…"