Prológ ezúttal nem lesz, lesz viszont látványosság, méghozzá nem kevés. Eddig csak a világbajnoki futamokon láthattunk videofalakat, amelyeken a nézők akkor is figyelemmel kísérhették, hogy mi történik éppen a dobogón, ha nem jutottak közel a "tűzhöz". Nos, Egerben ilyen is lesz. Meg kétpercenkénti rajtolás (az izgalmak fokozása érdekében fordított sorrendben), és interjúk az emelvényen. Persze a rajtceremónia csak arra jó, hogy még jobban felhergelje a hosszú téli szünet után amúgy is ralira éhes közönséget, hogy aztán szombaton elkezdődhessen az igazi csata. Aszfaltos gyorsasági szakaszokon, amelyek a nézők számára is jól megközelíthetők. A nevezési listán eredetileg kilenc World Rally Car szerepelt, de ahogyan arról már korábban beszámoltunk, anyagi okok miatt nem lesz ott a rajtnál a hatszoros bajnok ifjabb Tóth János, illetve új hír, hogy távol maradt Tagai Tamás is. Az ok: a napokban sikerült vevőt találni a Subarura, és Tagai szerint nem lett volna fair, ha a már eladott kocsival még ment volna egy versenyt. Így azonban lehetőség nyílik arra, hogy a későbbi viadalokon egy még ütőképesebb kocsival rajtoljon. De nézzük, kik azok a WRC-sek, akiket valóban láthat a közönség az Eger környéki pályákon. Természetesen ott lesz a címvédő Benik Balázs (Ford Focus WRC), a tavalyi harmadik Szabó Gergő (Skoda Octavia WRC), a Subarut lecserélő ifjabb Angyalfi Károly (Skoda Octavia WRC), a mezőny egyik legtehetségesebb versenyzőjének tartott Turi Tamás (Skoda Octavia WRC), a kategóriát váltó, megbízhatóságáról híres nagyöreg, Vizin László (Toyota Corolla WRC), a korábbi kétszeres abszolút bajnok, Kiss Ferenc (Subaru Impreza WRC), valamint a tavaly az első osztályba igazoló Schleider Ferenc (Toyota Corolla WRC).
Start Autó Eger-raliFutamról futamra